Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Zech, Hilmar G."'
The approach-avoidance task (AAT) is an implicit task that measures people’s behavioral tendencies to approach or avoid stimuli in the environment. In recent years, it has been used successfully to help explain a variety of health problems (e.g., a
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A89140
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89140/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89140/attachment/ATT-0/
Autor:
Zech, Hilmar G., Reichert, Markus, Ebner-Priemer, Ulrich W., Tost, Heike, Rapp, Michael A., Heinz, Andreas, Dolan, Raymond J., Smolka, Michael N., Deserno, Lorenz
Introduction: Over the last decades, our understanding of the cognitive, motivational, and neural processes involved in addictive behavior has increased enormously. A plethora of laboratory-based and cross-sectional studies has linked cognitive-behav
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A89139
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89139/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A89139/attachment/ATT-0/
Autor:
Belanger, Matthew J., Chen, Hao Chen, Hentschel, Angela, Garbusow, Maria, Ebrahimi, Claudia, Knorr, Felix G., Zech, Hilmar G., Pilhatsch, Maximilian, Heinz, Andreas, Smolka, Michael N.
Introduction: The emergence of Pavlovian-to-instrumental transfer (PIT) research in the human neurobehavioral domain has been met with increased interest over the past two decades. A variety of PIT tasks were developed during this time; while success
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A88408
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A88408/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A88408/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.