Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Zazu, Cryton"'
Autor:
Karel, Keleco J.N., Mammino, Liliana, Ocholla, Dennis N., Themane, Mahlapahlapana, Shava, Soul, Mapaura, Anthony, Zazu, Cryton, Blitz, Lisa V., Shokane, Allucia L., Masoga, Mogomme A., Kufeyani, Phoebe, Gross, Kelly J., Welch-Scott, Crystal, Tondi, Pakiso, Sithole, Sello L., Ezeuduji, Ikechukwu O., Togo, Chamunorwa A., Mathebane, Mbazima S., Mathipa, Elias R., Ndlovu, Morgan, Nzama, Antonia A.
This book deliberates on developments related to Knowledge Pathing: Multi-, Inter- and Trans-Disciplining in Social Sciences. The book explores the value of this vexed concept in advancing the course for multi-, inter- and trans-disciplinary perspect
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/53898
Autor:
Zazu, Cryton
This study explores representation and use of indigenous heritage constructs with a view to identifying implications thereof for the quality and relevance of heritage education practices in post colonial southern Africa. Framed within a critical herm
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/d1002015
Autor:
Zazu, Cryton.
Thesis (M.Ed. (Education)) - Rhodes University, 2007.
A half-thesis submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Education: Environmental Education.
A half-thesis submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Education: Environmental Education.
Externí odkaz:
http://eprints.ru.ac.za/1267/
Autor:
Zazu, Cryton
The role and value of indigenous knowledge systems in enhancing and contextualizing education has long been recognized (UNESCO, 1978). Against this background a lot of research focusing on the documentation and study of the world’s indigenous knowl
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10962/d1003422
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecosystems & People; Dec2021, Vol. 17 Issue 1, p87-107, 21p
Autor:
Zazu, Cryton
Publikováno v:
Schooling for Sustainable Development in Africa; 2017, p67-78, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of African Renaissance Studies; Jun2009, Vol. 4 Issue 1, p31-48, 18p, 6 Black and White Photographs, 1 Chart