Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Zavala, MariaElena"'
Publikováno v:
Ethnicity & Disease, 2021 Jul 01. 31(3), 469-480.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48667955
Autor:
Oppenheimer, Steven B., Mills, Jack I., Zakeri, Ali, Payte, Trista R., Lidgi, Avi, Zavala, MariaElena
Publikováno v:
Ethnicity & Disease, 2020 Jan 01. 30(1), 33-40.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48667993
Autor:
Segarra, Verónica A, Vega, Leticia R, Primus, Clara, Etson, Candice, Guillory, Ashley N, Edwards, Ashanti, Flores, Sonia C, Fry, Catherine, Ingram, Susan L, Lawson, Mark, McGee, Richard, Paxson, Stephanie, Phelan, Laura, Suggs, Kirsta, Vuong, Elizabeth, Hammonds-Odie, Latanya, Leibowitz, Michael J, Zavala, MariaElena, Lujan, J Luis, Ramirez-Alvarado, Marina
Publikováno v:
CBE life sciences education, vol 19, iss 2
Diversity-focused committees continue to play essential roles in the efforts of professional scientific societies to foster inclusion and facilitate the professional development of underrepresented minority (URM) young scientists in their respective
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::860d085969c121bda70d5503aacf7173
https://escholarship.org/uc/item/3sb8t914
https://escholarship.org/uc/item/3sb8t914
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Segarra, Verónica A., Blatch, Sydella, Boyce, Michael, Carrero-Martinez, Franklin, Aguilera, Renato J., Leibowitz, Michael J., Zavala, MariaElena, Hammonds-Odie, Latanya, Edwards, Ashanti
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education; February 2020, Vol. 21 Issue: 1
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education; September 2017, Vol. 18 Issue: 2