Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Zastavker, Yevgeniya V."'
Publikováno v:
ASEE Prism, 2017 Jul 01. 26(8), 41-41.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26828803
Autor:
Jordan, Shawn S., Matusovich, Holly M., Case, Jennifer M., Benson, Lisa, Delaine, David A., Kajfez, Rachel L., Lord, Susan M., Paretti, Marie C., Young, E. Tyler, Zastavker, Yevgeniya V.
Publikováno v:
Studies in Engineering Education; 2024, Vol. 5 Issue 1, p125-133, 9p
Autor:
Zastavker, Yevgeniya V., Asherie, Neer, Lomakin, Aleksey, Pande, Jayanti, Donovan, Joanne M., Schnur, Joel M., Benedek, George B.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1999 Jul . 96(14), 7883-7887.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48395
Autor:
Zastavker, Yevgeniya V.1, Fry, Abigail M.2, Nguyen, Holly3, Rice, Gretchen4, Ross, Sydney5, Selarque, Sebastien Zenzo6, Spies, Bridgit, Vaccaro, Margarite7, Barrett, Jason5, Brownell, Sarah Aileen6, Marshall, Matthew6, Oates, Karen Kashmanian7, Spanagel, David I.7, Winebrake, James J.6, Wood, Alison1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2019, p17060-17084. 25p.
Autor:
Paretti, Marie C., Case, Jennifer M., Benson, Lisa, Delaine, David A., Jordan, Shawn, Kajfez, Rachel L., Lord, Susan M., Matusovich, Holly M., Young, E. Tyler, Zastavker, Yevgeniya V.
Publikováno v:
Australasian Journal of Engineering Education; May2023, Vol. 28 Issue 1, p8-16, 9p
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2018, p1-19. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wood, Alison, Arslan, Selin, Barrett, Jason, Brownell, Sarah Aileen, Herbert, Andrew Mark, Marshall, Matthew, Oates, Karen Kashmanian, Spanagel, David, Winebrake, James J., Zastavker, Yevgeniya V.
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2019, p23656-23677, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Creative Ways of Knowing in Engineering; 2017, p173-196, 24p