Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Zaripova I."'
Autor:
Bogdanov, A. V.1 abogdanov@inbox.ru, Zaripova, I. F.1, Mustafina, L. K.1, Voloshina, A. D.1, Sapunova, A. S.1, Kulik, N. V.1, Mironov, V. F.1
Publikováno v:
Russian Journal of General Chemistry. Jul2019, Vol. 89 Issue 7, p1368-1376. 9p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zaripova I., Akhmedova A., Chernova Y., Zaripov R., Yuryeva T., Dvoyeryadkina N., Chalkina N.
Publikováno v:
SCOPUS19187173-2015-7-4-SID84922908570
© 2015, Review of European Studies. All right reserved. The most important component of the professional competence of an engineer is the synthesis of project and technical competences—project-technical competence, suggesting a set of special know
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6aedbc4ed5e60284f6a70ea911cf780d
https://openrepository.ru/article?id=672542
https://openrepository.ru/article?id=672542
Autor:
Shaidullina A., Maksimova O., Fadeeva E., Khairullina E., Valeyeva N., Zaripov R., Zaripova I., Kuzmin N.
Publikováno v:
SCOPUS20399340-2015-6-2S3-SID84926153311
© 2015, Mediterranean Center of Social and Educational Research. All rights reserved. Teachers and students entities interaction implementation in the educational environment of the school requires the high level of professional and pedagogical comm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6e989691b29808e1bb5ec1e1de03e0dc
https://openrepository.ru/article?id=723593
https://openrepository.ru/article?id=723593
Autor:
Zaripova I., Merlina N., Valeyev A., Upshinskaya A., Zaripov R., Khuziakhmetov A., Kayumova L.
Publikováno v:
SCOPUS19187173-2015-7-3-SID84923640799
© 2015, Review of European Studies. All right reserved. The necessity of forming a project-technical competency of students in technical universities is due to the transition of the industrial areas to science-intensive technologies and the need for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::092ae3e0c7bb4a297c76efb75ed60a4b
https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/140482
https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/140482
Autor:
Zaripova I., Ivanov V., Zaripova Z., Khataeva R., Ershova I., Merlina N., Ganeeva A., Pavlova E.
Publikováno v:
SCOPUS-2015-8-6-SID84934762338
© The authors. The research's relevance of the defined in the article problem is due to the fact that when the study of physical-mathematical disciplines the consolidation of the acquired knowledge occurs and the development of skills contribute to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::36dbac0dbd099d609a425904b3f543b0
https://openrepository.ru/article?id=38667
https://openrepository.ru/article?id=38667
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zaripova, I. G, Gerassimovich, S. M.
Quest for new techniques to increase the aerobic training of the athletes, attempts to apply the methodology of training for semi-skilled athletes based on increasing of VO2 max (Maximal Oxygen Consumption) in slow twitch muscle fibers В стать
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::24b8adf1a3dcb0aec1fb51796ac8f64b
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/1810
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/1810
В статье рассмотрены возможные и существующие проблемы перехода от традиционной формы занятий физической культурой к занятиям физичес
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::e4c2dbe31fe3336bc8197714aa505d7a
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/37509
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/37509