Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Zare-Kaseb A"'
Publikováno v:
BMC Cardiovascular Disorders, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background The role of nurses in educating patients with heart failure is crucial. To ensure effective nursing education, it is vital to integrate new strategies, especially for chronic diseases. The teach-back method (TBM) provides a fresh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbab807faec24fee999dac8ad930f1f6
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background Moral reasoning in nursing is crucial in delivering high-quality patient care and fostering increased job satisfaction among nurses. Adhering to professional values is vital to this profession, and nurses must modify their actions
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13d715fb19694803be329c84caa1ef4b
Autor:
Hossein Bakhtiari-Dovvombaygi, Kosar Pourhasan, Zahra Rahmaty, Akbar Zare-Kaseb, Abbas Abbaszadeh, Amirreza Rashtbarzadeh, Fariba Borhani
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Introduction Assessing critical thinking disposition is crucial in nursing education to foster analytical skills essential for effective healthcare practice. This study aimed to evaluate the cross-cultural adaptation and validation of the Pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c789ef48f51542d087e172a4271b93f0
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 23, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Background When any aspect of patient care is overlooked or delayed, it is known as Missed Nursing Care (MNC), leading to adverse events such as medication errors, infections, increased mortality rates, and poor prognosis. Moral competence i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c7fa4e9678c4a0ba75de0b496ab86dd
Publikováno v:
In Teaching and Learning in Nursing July 2024 19(3):e477-e485
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emami Zeydi, Amir, Zare‐Kaseb, Akbar, Nazari, Amir Mohamad, Ghazanfari, Mohammad Javad, Sarmadi, Sogand
Publikováno v:
International Wound Journal; Jun2024, Vol. 21 Issue 6, p1-15, 15p