Zobrazeno 1 - 10
of 1 372
pro vyhledávání: '"Zapala P"'
Publikováno v:
Publicación Electrónica de la Asociación Paleontológica Argentina, Vol 22, Iss 1 (2022)
Los estudios realizados en reptiles fósiles de las colecciones del museo “Prof. Dr. Juan A. Olsacher” de la ciudad de Zapala (Neuquén) se orientaron hacia formas marinas del Jurásico y formas continentales del Cretácico Inferior y Cretácico
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d0811b3915a4b129f45a70e792792c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna Torun, Aleksandra Zdanowicz, Nina Miazek-Zapala, Piotr Zapala, Bhaskar Pradhan, Marta Jedrzejczyk, Andrzej Ciechanowicz, Zofia Pilch, Marcin Skorzynski, Mikołaj Słabicki, Grzegorz Rymkiewicz, Joanna Barankiewicz, Claudio Martines, Luca Laurenti, Marta Struga, Magdalena Winiarska, Jakub Golab, Magdalena Kucia, Mariusz Z. Ratajczak, Adam Huczynski, Dinis P. Calado, Dimitar G. Efremov, Abdessamad Zerrouqi, Beata Pyrzynska
Publikováno v:
Haematologica, Vol 999, Iss 1 (2024)
Our investigation uncovers that nanomolar concentrations of salinomycin, monensin, nigericin, and narasin (a group of potassium/sodium cation carriers) robustly enhance surface expression of CD20 antigen in B-cell-derived tumor cells, including prima
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76b782877c9b4f9ebf19e99dbbf87ecd
We present Polite Teacher, a simple yet effective method for the task of semi-supervised instance segmentation. The proposed architecture relies on the Teacher-Student mutual learning framework. To filter out noisy pseudo-labels, we use confidence th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.03850
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 37744-37756 (2024)
We present Polite Teacher, a simple yet effective method for the task of semi-supervised instance segmentation. The proposed architecture relies on the Teacher-Student mutual learning framework. To filter out noisy pseudo-labels, we use confidence th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff98e480ba254c1a98e6cc80df0dc061
Autor:
Arin E. Kim, MD, Hannah Chi, MS, Bamidele Kammen, MD, Kristin Livingston, MD, Matthew Zapala, MD, Ishaan Swarup, MD
Publikováno v:
Journal of the Pediatric Orthopaedic Society of North America, Vol 7, Iss , Pp 100026- (2024)
ABSTRACT: Background: Pediatric elbow trauma presents a diagnostic challenge for clinicians. Radiographs may be insufficient in assessing the radiocapitellar alignment and advanced imaging or invasive procedures such as an intraoperative arthrogram m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb9f48d366664b9c974a45a723ad903f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.