Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Zaneva, Mirela"'
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health August 2022 71(2):147-156
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Guzman‐Holst, Carolina1 carolina.guzmanholst@magd.ox.ac.uk, Zaneva, Mirela1, Chessell, Chloe2, Creswell, Cathy1,3, Bowes, Lucy1
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Dec2022, Vol. 63 Issue 12, p1454-1465. 12p. 1 Diagram, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pownall, Madeleine, Azevedo, Flávio, König, Laura M., Slack, Hannah R., Evans, Thomas, Flack, Zoe, Grinschgl, Sandra, Elsherif, Mahmoud M., Gilligan-Lee, Katie A., de Oliveira, Catia M F., Gjoneska, Biljana, Kalandadze, Tamara, Button, Katherine, Ashcroft-Jones, Sarah, Terry, Jenny, Albayrak-Aydemir, Nihan, Děchtěrenko, Filip, Alzahawi, Shilaan, Baker, Bradley J., Pittelkow, Merle-Marie, Riedl, Lydia, Schmidt, Kathleen, Pennington, Charlotte R., Shaw, John J., Lueke, Timo, Makel, Matthew C., Hartmann, Helena, Zaneva, Mirela, Walker, Daniel, Verheyen, Steven, Cox, Daniel, Mattschey, Jennifer, Gallagher-Mitchell, Tom, Branney, Peter, Weisberg, Yanna, Izydorczak, Kamil, Al-Hoorie, Ali H., Creaven, Ann-Marie, Stewart, Suzanne L. K., Krautter, Kai, Matvienko-Sikar, Karen, Westwood, Samuel J., Arriaga, Patrícia, Liu, Meng, Baum, Myriam A., Wingen, Tobias, Ross, Robert M., O'Mahony, Aoife, Bochynska, Agata, Jamieson, Michelle, Vel Tromp, Myrthe, Yeung, Siu Kit, Vasilev, Martin R., Gourdon-Kanhukamwe, Amélie, Micheli, Leticia, Konkol, Markus, Moreau, David, Bartlett, James E., Clark, Kait, Brekelmans, Gwen, Wolska, Julia, Gkinopoulos, Theofilos, Tyler, Samantha L., Röer, Jan Philipp, Ilchovska, Zlatomira G., Madan, Christopher R., Robertson, Olly, Iley, Bethan, Guay, Samuel, Sladekova, Martina, Sadhwani, Shanu, FORRT
Publikováno v:
Pownall, M, Azevedo, F, König, L M, Slack, H R, Evans, T, Flack, Z, Grinschgl, S, Elsherif, M M, Gilligan-Lee, K A, de Oliveira, C M F, Gjoneska, B, Kalandadze, T, Button, K, Ashcroft-Jones, S, Terry, J, Albayrak-Aydemir, N, Děchtěrenko, F, Alzahawi, S, Baker, B J, Pittelkow, M-M, Riedl, L, Schmidt, K, Pennington, C R, Shaw, J J, Lueke, T, Makel, M C, Hartmann, H, Zaneva, M, Walker, D, Verheyen, S, Cox, D, Mattschey, J, Gallagher-Mitchell, T, Branney, P, Weisberg, Y, Izydorczak, K, Al-Hoorie, A H, Creaven, A-M, Stewart, S L K, Krautter, K, Matvienko-Sikar, K, Westwood, S J, Arriaga, P, Liu, M, Baum, M A, Wingen, T, Ross, R M, O'Mahony, A, Bochynska, A, Jamieson, M, Vel Tromp, M, Yeung, S K, Vasilev, M R, Gourdon-Kanhukamwe, A, Micheli, L, Konkol, M, Moreau, D, Bartlett, J E, Clark, K, Brekelmans, G, Wolska, J, Gkinopoulos, T, Tyler, S L, Röer, J P, Ilchovska, Z G, Madan, C R, Robertson, O, Iley, B, Guay, S, Sladekova, M, Sadhwani, S & FORRT 2023, ' Teaching open and reproducible scholarship: A critical review of the evidence base for current pedagogical methods and their outcomes ', Royal Society Open Science, vol. 10, no. 5, 221255 . https://doi.org/10.31222/osf.io/9e526, https://doi.org/10.1098/rsos.221255
In recent years, the scientific community has called for improvements in the credibility, robustness, and reproducibility of research, characterized by increased interest and promotion of open and transparent research practices. While progress has be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::78c31f7853864fd548d6726bc31f5a84
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/350362
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/350362
Autor:
Gourdon-Kanhukamwe, Amélie, Kalandadze, Tamara, Yeung, Siu Kit, Azevedo, Flávio, Iley, Bethan, Phan, Jenny Mai, Ramji, Anusha V., Shaw, John J., Zaneva, Mirela, Dokovova, Marie, Hartmann, Helena, Kapp, Steven K., Warrington, Kayleigh L., Elsherif, Mahmoud M.
Publikováno v:
Gourdon-Kanhukamwe, A, Kalandadze, T, Yeung, S K, Azevedo, F, Iley, B, Phan, J M, Ramji, A V, Shaw, J J, Zaneva, M, Dokovova, M, Hartmann, H, Kapp, S K, Warrington, K L & Elsherif, M M 2023, ' Opening up understanding of neurodiversity: a call for applying participatory and Open Scholarship practices ', The Cognitive Psychology Bulletin, no. 8, pp. 23-27 . https://doi.org/10.53841/bpscog.2023.1.8.23
We argue for combining Participatory Research and Open Scholarship practices as an essential way to advance neurodiversity research. This combination can have manifold benefits: it can strengthen the relationship between members of the public and sci
Autor:
Zaneva, Mirela1 (AUTHOR), Philpott, Anne2 (AUTHOR) anne@thepleasureproject.org, Singh, Arushi2 (AUTHOR), Larsson, Gerda3 (AUTHOR), Gonsalves, Lianne4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/11/2022, Vol. 17 Issue 2, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zaneva, Mirela, Minnick, Emilie, Nahar, Ginting, Valentina, Aryani, Farida, Ohan, Faridah, Haryanti, Rina Herlina, Winarna, Sri, Arsianto, Yuli, Budiyawati, Hening, Widowati, Evi, Saraswati, Rika, Kristianto, Yuliana, Suryani, Yulinda Erma, Ulum, Derry Fahrizal, Bowes, Lucy
Publikováno v:
International Journal of Bullying Prevention; 20240101, Issue: Preprints p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.