Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Zamora–Camacho, F. J."'
Publikováno v:
Animal Biodiversity and Conservation, Vol 39, Iss 2, Pp 237-240 (2016)
Skeletochronology allows estimation of lizard age with a single capture (from a bone), making long–term monitoring unnecessary. Nevertheless, this method often involves the death of the animal to obtain the bone. We tested the reliability of skelet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cd4728438654102914f84f9536ab3d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zamora‐Camacho, F. J.1 (AUTHOR) zamcam@mncn.csic.es, Medina‐Gálvez, L.2 (AUTHOR), Zambrano‐Fernández, S.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Zoology. Nov2019, Vol. 309 Issue 3, p224-230. 7p.
Autor:
Carrillo-Rosúa, Javier, Zamora-Camacho, F. J., Casas del Castillo, R., Castellar-Cárdenas, M., Fernández-Oliveras, A., García-Yeguas, Araceli, González-García, Fernando, Rams-Sánchez, S., Romero-López, Carmen, Ruiz-Rodríguez, Lidia, Silva Díaz, Francisco, Vallespín Guitart, M., Vázquez Vílchez, Mercedes
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
instname
V Simposio Internacional de Enseñanza de las Ciencias SIEC 2020
Los futuros maestros de Primaria e Infantil deberían tener una actitud positiva hacia animales amenazados como los sapos. Se presenta un estudio descriptivo de actitud hacia estos
Los futuros maestros de Primaria e Infantil deberían tener una actitud positiva hacia animales amenazados como los sapos. Se presenta un estudio descriptivo de actitud hacia estos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e5852ededd6ce691c2bd05e07434db1c
http://hdl.handle.net/10261/234950
http://hdl.handle.net/10261/234950
Publikováno v:
Journal of Zoology. Nov2015, Vol. 297 Issue 3, p204-210. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.