Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Zamora‐Mendez, Alejandro"'
Autor:
Rodales, Diego, Zamora-Mendez, Alejandro, Serna, José Antonio de la O, Ramirez, Juan M., Paternina, Mario R. Arrieta, Lugnani, Lucas, Mejia-Ruiz, Gabriel E., Sanchez-Ocampo, Alexander, Dotta, Daniel
Publikováno v:
In International Journal of Electrical Power and Energy Systems November 2023 153
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ortiz-Bejar, Jose, Paternina, Mario R. Arrieta, Zamora-Mendez, Alejandro, Lugnani, Lucas, Tellez, Eric
Publikováno v:
In Sustainable Energy, Grids and Networks June 2022 30
Autor:
Tripathy, R.K., Paternina, Mario R.A., Arrieta, Juan G., Zamora-Méndez, Alejandro, Naik, Ganesh R.
Publikováno v:
In Computer Methods and Programs in Biomedicine May 2019 173:53-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de la O Serna, José Antonio, Tripathy, Rajesh Kumar, Zamora-Mendez, Alejandro, Paternina, Mario R. Arrieta
Publikováno v:
In Signal Processing Driven Machine Learning Techniques for Cardiovascular Data Processing 2024:99-119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramirez, Juan M., Sundriyal, Nitin, Arrieta-Paternina, Mario Roberto, Zamora-Méndez, Alejandro
Publikováno v:
In Monitoring and Control of Electrical Power Systems Using Machine Learning Techniques 2023:289-308
Autor:
de la O Serna, José Antonio, Castillo-García, Gabriela, Arrieta-Paternina, Mario Roberto, Zamora-Méndez, Alejandro
Publikováno v:
In Monitoring and Control of Electrical Power Systems Using Machine Learning Techniques 2023:191-217