Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Zamek, Maya"'
Autor:
Bai, Yan, Costlow, Leah, Ebel, Alissa, Laves, Sarah, Ueda, Yurika, Volin, Natalie, Zamek, Maya, Herforth, Anna, Masters, William A.
Publikováno v:
In Food Policy October 2021 104
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson, Hannah R, Madsen, Kristine A, Zamek, Maya, McKenzie, Thomas L, Dzewaltowski, David A
Publikováno v:
The international journal of behavioral nutrition and physical activity, vol 20, iss 1
BackgroundTo address low state physical education (PE) quantity and quality law implementation in elementary schools, the New York City Department of Education (NYCDOE) delivered a multilevel intervention (PE Works; 2015-2019), which included a distr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2ebf8d692598c0fbd36c8a9d6f3856ff
https://escholarship.org/uc/item/93w4x04c
https://escholarship.org/uc/item/93w4x04c
Autor:
Thompson, Hannah R., Madsen, Kristine A., Zamek, Maya, McKenzie, Thomas L., Dzewaltowski, David A.
Additional file 2.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f62a317d7b0ed94220e73c010c8d0fea
Autor:
Thompson, Hannah R., Madsen, Kristine A., Zamek, Maya, McKenzie, Thomas L., Dzewaltowski, David A.
Additional file 1: Appendix Table 1. Illustrative quotes associated with description of reach, effectiveness, adoption, implementation, and maintenance (RE-AIM) themes across district- and school-level personnel who administered and/or worked with th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::39d359109540b92af3bf4724a734aa9a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.