Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Zaman, Nazia"'
Autor:
Zaman, Nazia
These days, most enterprise service centers deploy Knowledge Discovery and Management (KDM) systems to address the challenge of timely delivery of a resourceful service request resolution while efficiently utilizing the huge amount of data. These KDM
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10365/25575
Autor:
Zaman, Nazia R.1 (AUTHOR), Chowdhury, Umar F.1 (AUTHOR), Reza, Rifath N.1 (AUTHOR), Chowdhury, Farhana T.1 (AUTHOR), Sarker, Mrinmoy2 (AUTHOR), Hossain, Muhammad M.2 (AUTHOR), Akbor, Md. Ahedul3 (AUTHOR), Amin, Al1 (AUTHOR), Islam, Mohammad Riazul1 (AUTHOR) mriazulislam@du.ac.bd, Khan, Haseena1 (AUTHOR) mriazulislam@du.ac.bd
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/30/2021, Vol. 16 Issue 9, p1-22. 22p.
Autor:
Chowdhury, FarhanaTasnim1, Zaman, Nazia Rifat1, Islam, Mohammad Riazul1, Khan, Haseena1 haseena@du.ac.bd
Publikováno v:
Journal of the Bangladesh Academy of Sciences. 2020, Vol. 44 Issue 2, p79-84. 16p.
Autor:
Rafiq, Aayesha, Zaman, Nazia
Publikováno v:
Journal of Positive School Psychology; 2023, Vol. 7 Issue 2, p79-93, 15p
Publikováno v:
Journal of Positive School Psychology; 2022, Vol. 6 Issue 9, p76-87, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zaman, Nazia, Hashmi, Mohyuddin
Publikováno v:
Al-Azhaar Research Journal; Jan-Jun2021, Vol. 7 Issue 1, p25-42, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.