Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Zaman, Mahmud"'
TripAdvisor reviews and comparable data sources play an important role in many tasks in Natural Language Processing (NLP), providing a data basis for the identification and classification of subjective judgments, such as hotel or restaurant reviews,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.12055
This paper summarizes the results of experimenting with Universal Dependencies (UD) adaptation of an Unsupervised, Compositional and Recursive (UCR) rule-based approach for Sentiment Analysis (SA) submitted to the Shared Task at Rest-Mex 2023 (Team O
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.05312
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zaman, Mahmud1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Pharmacy & Bioallied Sciences. 2024 Suppl, Vol. 16, p883-885. 3p.
Autor:
Alam, Mohammad Khursheed1,2,3 (AUTHOR) mkalam@ju.edu.sa, Zaman, Mahmud Uz4 (AUTHOR) m.zaman@psau.edu.sa, Alqhtani, Nasser Raqe4 (AUTHOR), Robaian, Ali5 (AUTHOR), Alqahtani, Abdullah Saad6 (AUTHOR), Alrahlah, Ali7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Optical & Quantum Electronics. May2023, Vol. 55 Issue 5, p1-15. 15p.
Autor:
Al-Ekrish, Asma'a Abdurrahman, Alzahrani, Adel, Zaman, Mahmud U., Alfaleh, Wafa, Hörmann, Romed, Widmann, Gerlig
Publikováno v:
In Oral Surgery, Oral Medicine, Oral Pathology and Oral Radiology January 2020 129(1):65-71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 9th International RAIS Conference on Social Sciences and Humanities. :257-272
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=661895
Autor:
Rahman, Muhammad Sabbir, Zaman, Mahmud Habib, Hossain, Md Afnan, Mannan, Mahafuz, Hassan, Hasliza
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2019, Vol. 10, Issue 4, pp. 1057-1073.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-02-2018-0024