Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Zaky, Ahmed B."'
Publikováno v:
IEEE ICCA 2024
This paper presents an Arabic Alphabet Sign Language recognition approach, using deep learning methods in conjunction with transfer learning and transformer-based models. We study the performance of the different variants on two publicly available da
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.00681
The rise of short-form videos on platforms like TikTok has brought new challenges in safeguarding young viewers from inappropriate content. Traditional moderation methods often fall short in handling the vast and rapidly changing landscape of user-ge
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.00403
This study presents AraSpider, the first Arabic version of the Spider dataset, aimed at improving natural language processing (NLP) in the Arabic-speaking community. Four multilingual translation models were tested for their effectiveness in translat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.07448
Several intelligent transportation systems focus on studying the various driver behaviors for numerous objectives. This includes the ability to analyze driver actions, sensitivity, distraction, and response time. As the data collection is one of the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.12801
Spectrum management and resource allocation (RA) problems are challenging and critical in a vast number of research areas such as wireless communications and computer networks. The traditional approaches for solving such problems usually consume time
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.05510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.