Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Zakeri, Hassan"'
This paper presents a new large-scale propagation path loss model to design a fifth-generation (5G) wireless communication system for indoor environments. Simulations for the indoor environment, for all polarization at non-line-of-sight (NLOS) and li
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.10057
Publikováno v:
08 November 2023
This paper proposes a novel method to enhance the performance of the modulator for fifth-generation wireless communication (5G) by exploiting modulation instability (MI). We show that MI can reduce the bias voltage of the modulator ($V_\pi$) by gener
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.01556
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper, we develop the performance of the modulator by using modulation instability (MI) for fifth-generation wireless communication (5G). Initially, we demonstrate how to improve the modulator's bias voltage ($V_\pi$) with the help of carrier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6409c715c0ccc53078cbe57575b28919
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Petroleum Exploration & Production Technology; Jan2022, Vol. 12 Issue 1, p83-98, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SN Applied Sciences; September 2021, Vol. 3 Issue: 9