Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Zaker, R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Esmaili A, Banitalebi G, Raeisi M, Abolhasani M, Azadegan F, Taherzadeh M, Farokhi E, Raeisi S, Zaker R, Hashemzadeh M
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ̒Ulūm-i Pizishkī-i Qum, Vol 4, Iss 4, Pp 10-15 (2011)
Background and Objectives: Hearing loss is the most frequent sensory disorder affecting 1 in 500 neonates with more than 50% of inherited cases. This trait is a very heterogeneous disorder and happens due to genetic or environmental causes or both. M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da998e4ca00841699d72906389e73267
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing & Spatial Information Sciences; 8/28/2021, Issue XLVI-M-1, p917-923, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burkard, T, Pfister, O, Rickli, H, Follath, F, Hack, D, Zaker, R, Pittl, U, Handschin, R, Pfisterer, M, Brunner-La Rocca, H P, Time-CHF Investigators
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______885::adbc82eaa29851baa74809e874dce2fb
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/154224/
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/154224/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.