Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Zainal, Mohamed A."'
Publikováno v:
Delivering Tourism Intelligence
Autor:
Yusop Hanafi, Yapandi Md. Fauzan Kamal Md., Zainal Mohamed Fetri, Abbas Nor Aishah, Pangah Mohd. Azraei, Nor Arifin Nur Amira
Publikováno v:
BIO Web of Conferences, Vol 73, p 05016 (2023)
In this study, the potential recycling Coal Bottom Ash (CBA) through replacing sand in flowable fill for cable trench backfill is determined. The new material is targeted to replace the soil backfill of narrow trenches to mitigate problems related to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9247dfec7fd34c10bd71a5eb5ff4fc7c
Publikováno v:
Travel and Tourism: Sustainability, Economics, and Management Issues ISBN: 9789811070679
International tourism trade shows are an essential instrument for the marketing of goods and services. Trade shows establish direct relationships between supply and demand and provide the opportunity for specific marketing activities. A growing body
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9099e6b73ad277fae95a65aeeaf52e2f
https://doi.org/10.1007/978-981-10-7068-6_3
https://doi.org/10.1007/978-981-10-7068-6_3
Publikováno v:
المجلة العربية للعلوم و نشر الأبحاث. 7:49-36
Arabic language is one of the richest languages in its grammatical rules. Linguistic research, in its broad sense, has no limit. The grammatical dispute is nothing but a kind of different views, and the task of the grammatical researcher when examini
A growing body of literature highlights the relationship between the marketing strategies for trade shows and performance. However, the effect of exhibitor experience on the international trade show processes has not been addressed in the literature.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1caea2336336f6c9af04646e587eaafb
https://doi.org/10.1108/s2042-144320190000011030
https://doi.org/10.1108/s2042-144320190000011030
Publikováno v:
Tourist Behavior ISBN: 9783319785523
A trade show and exhibition is an important promotion tool for communication which includes information exchange. Participating in international trade shows and exhibitions is an approach that facilitates global expansion. Achieving better trade show
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ed80ae63b291e00203b5189bf330904e
https://doi.org/10.1007/978-3-319-78553-0_3
https://doi.org/10.1007/978-3-319-78553-0_3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Veterinary World. Jul2012, Vol. 5 Issue 7, p398-404. 7p. 4 Charts, 3 Graphs.