Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Zaidi, Ahmed"'
Autor:
Zaidi, Ahmed
In almost all computer vision and perception based applications, particularly with camera and lidar; state-of-the-art algorithms are all based upon deep neural networks which require large amounts of data. Thus, the ability to label data accurately a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/26377
Autor:
Etyemez, Semra, Mehta, Kruti, Tutino, Emily, Zaidi, Ahmed, Atif, Najia, Rahman, Atif, Malik, Abid, Voegtline, Kristin M., Surkan, Pamela J., Osborne, Lauren M.
Publikováno v:
In Brain Behavior and Immunity August 2024 120:141-150
Publikováno v:
In Journal of Psychosomatic Research June 2024 181
Autor:
Surkan, Pamela J., Park, Soim, Sheng, Ziyue, Zaidi, Ahmed, Atif, Najia, Osborne, Lauren M., Rahman, Atif, Malik, Abid
Publikováno v:
In Academic Pediatrics July 2024
The forgetting curve has been extensively explored by psychologists, educationalists and cognitive scientists alike. In the context of Intelligent Tutoring Systems, modelling the forgetting curve for each user and knowledge component (e.g. vocabulary
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2004.11327
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zaidi, Ahmed, Khan, Aasia, Rowther, Armaan, Nazir, Huma, Perin, Jamie, Rauf, Nida, Mumtaz, Sidra, Naseem, Hina, Atif, Najia, Rahman, Atif, Surkan, Pamela J, Malik, Abid
Publikováno v:
In SSM - Mental Health December 2022 2
The structure of curriculum plays a vital role in our learning process, both as children and adults. Presenting material in ascending order of difficulty that also exploits prior knowledge can have a significant impact on the rate of learning. Howeve
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1711.10837