Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Zahoor N"'
Publikováno v:
Multinational Business Review.
Purpose This study aims to understand the dynamics underpinning the exit and re-entry strategies adopted by multinational enterprises (MNEs) in an emerging market, Pakistan. Design/methodology/approach This study undertook an in-depth historical case
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alo, O. (Obinna), Ali, I. (Imran), Zahoor, N. (Nadia), Arslan, A. (Ahmad), Golgeci, I. (Ismail)
Publikováno v:
Alo, O, Ali, I, Zahoor, N, Golgeci, I & Arslan, A 2023, ' Impression management and leadership in failing or failed business-to-business firms during and post-COVID-19: Empirical insights from Africa ', Industrial Marketing Management . https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2023.05.018
This paper is one of the pioneering studies to specifically link COVID-19 pandemic with business failures in African B2B firms and the role of leadership and impression management in mitigating business failures. Based on the qualitative data from Gh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1507318c7ead3a250dbc5611d894db56
https://pure.au.dk/portal/da/publications/impression-management-and-leadership-in-failing-or-failed-businesstobusiness-firms-during-and-postcovid19-empirical-insights-from-africa(45a77cd1-c136-4cc4-ac12-0faf15b0390e).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/impression-management-and-leadership-in-failing-or-failed-businesstobusiness-firms-during-and-postcovid19-empirical-insights-from-africa(45a77cd1-c136-4cc4-ac12-0faf15b0390e).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zahoor, N. (Nadia), Golgeci, I. (Ismail), Haapanen, L. (Lauri), Ali, I. (Imran), Arslan, A. (Ahmad)
This paper focuses on the critical role of business-to-business (B2B) high-tech small and medium-sized enterprises’ (SMEs) dynamic capabilities and strategic agility during the COVID-19 pandemic. Based on the exploratory case studies of 5 Finnish h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::e34493d6cc6f2b66f16c532e182a5c07
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022082456043
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022082456043
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: This paper presents a theorization and an empirical analysis of the influences of international open innovation (IOI) on the international market success of emerging market small and medium-sized enterprises (ESMEs). An analysis of the moder
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::2a0a4d8b60eb320fefde1bd3e98644ac
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021082544154
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021082544154