Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Zago, Angelo"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Agricultural Economics, 2018 Jan 01. 100(1), 286-310.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44789352
Autor:
Karantininis, Kostas, Zago, Angelo
Publikováno v:
American Journal of Agricultural Economics, 2001 Dec 01. 83(5), 1266-1272.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1244818
Autor:
Peyrache, Antonio, Zago, Angelo
Publikováno v:
In Omega October 2016 64:42-56
Autor:
Mastromarco, Camilla, Zago, Angelo
Publikováno v:
In Structural Change and Economic Dynamics December 2012 23(4):373-382
Autor:
Zago, Angelo
Publikováno v:
American Journal of Agricultural Economics, 2009 Aug 01. 91(3), 751-764.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20616233
Autor:
Zago, Angelo M., Pick, Daniel
Publikováno v:
Journal of Agricultural and Resource Economics, 2004 Apr 01. 29(1), 150-165.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40987237
Publikováno v:
In Journal of Economic Psychology June 2009 30(3):455-468
Collective labels are widespread in food markets, either separated or nested with private brands; the latter known as nested names. We propose a model to explain the rationale of nested names, with collective labels being effective in reaching unawar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2603::d7be09b7d4e896b3b5768b4fcbc3161a
http://tse-fr.eu/pub/32213
http://tse-fr.eu/pub/32213