Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Zacharias, Amanda"'
Autor:
Rumley, Jonathan D., Preston, Elicia A., Cook, Dylan, Peng, Felicia L., Zacharias, Amanda L., Wu, Lucy, Jileaeva, Ilona, Murray, John Isaac
Publikováno v:
In Developmental Biology September 2022 489:34-46
Autor:
Fang, Zhi Yi, Stickley, Sara A., Ambalavanan, Amirthagowri, Zhang, Yang, Zacharias, Amanda M., Fehr, Kelsey, Moossavi, Shirin, Petersen, Charisse, Miliku, Kozeta, Mandhane, Piushkumar J., Simons, Elinor, Moraes, Theo J., Sears, Malcolm R., Surette, Michael G., Subbarao, Padmaja, Turvey, Stuart E., Azad, Meghan B., Duan, Qingling
Publikováno v:
Cell Host & Microbe; Oct2024, Vol. 32 Issue 10, p1838-18185, 16348p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richards, Julia L., Zacharias, Amanda L., Walton, Travis, Burdick, Joshua T., Murray, John Isaac
Publikováno v:
In Developmental Biology 1 February 2013 374(1):12-23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Developmental Biology 1 September 2011 357(1):227-234
Publikováno v:
In Developmental Biology 15 January 2011 349(2):395-405
Autor:
Zacharias, Amanda L., Prativa Amom, Sesterhenn, Thomas M., Crawford, Jeremy P., Belloucif, Yannis
Wnt signaling plays a key role in the development of the C. elegans embryo as well as the development of all metazoans. In C. elegans, the Wnt/β-catenin asymmetry pathway patterns almost all embryonic divisions after the first five, making it an ide
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::649d4692e17f55c2d99fa95d84d7431b
Autor:
Zacharias, Amanda L., Kwon, Deborah Y.
Purpose: In response to concerns from fellow postdocs that there was insufficient institutional and individual support to encourage women to remain in the academic “pipeline”, we created a peer-led book club intervention for graduate students and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a9c8525d64920d9955b6518c13abe1e
Autor:
Zacharias, Amanda L.1, Walton, Travis1, Preston, Elicia1, Murray, John Isaac1 jmurr@mail.med.upenn.edu
Publikováno v:
PLoS Genetics. 10/21/2015, Vol. 11 Issue 10, p1-33. 33p.