Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"ZHOU Mingfang"'
Autor:
Liu, Qiuhong, Chen, Biao, Li, Xinghui, Zhou, Mingfang, Xiong, Ting, Hu, Xiaolong, Mao, Huirong, Liu, Sanfeng
Publikováno v:
Journal of Animal Physiology & Animal Nutrition; Nov2024, Vol. 108 Issue 6, p1712-1722, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wei, Yuting1 (AUTHOR), Zhou, Mingfang1 (AUTHOR), Fang, Wenjie1 (AUTHOR), Liu, Qiuhong1 (AUTHOR), Mao, Huirong1 (AUTHOR), Chen, Biao1 (AUTHOR), Zhang, Tianxiang2 (AUTHOR), Xu, Yongtao3 (AUTHOR), Zhang, Weiwei3 (AUTHOR), Zheng, Yunlin1 (AUTHOR), Hu, Xiaolong1 (AUTHOR) huxiaolong@jxau.edu.cn
Publikováno v:
Applied Microbiology & Biotechnology. May2023, Vol. 107 Issue 10, p3257-3271. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ZHANG Wentao, LIU Shuibing, JIANG Hongxia, ZHOU Mingfang, XIONG Ting, LIU Qiuhong, HU Xiaolong, MAO Huirong, LIU Sanfeng, CHEN Biao
Publikováno v:
Acta Agriculturae Universitatis Jiangxiensis / Jiangxi Nongye Daxue Xuebao; Aug2023, Vol. 45 Issue 4, p931-943, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Information & Knowledge Management. 21
The evaluation system of education effect is an important part of the whole teaching process, and the establishment of the evaluation system of college English teaching effect is an important work to test the effect of college English teaching. The t
Publikováno v:
Journal of Information & Knowledge Management. 21
Although the traditional English teaching mode has changed qualitatively, it still has not broken through the two-dimensional limitation, which limits the students’ creative thinking to a certain extent. The application of virtual reality technolog