Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"ZHOU, EMILY"'
Autor:
Yu, Sheng, Nourzad, Narjes, Semple, Randye J., Zhao, Yixue, Zhou, Emily, Krishnamachari, Bhaskar
The COVID-19 pandemic has intensified the urgency for effective and accessible mental health interventions in people's daily lives. Mobile Health (mHealth) solutions, such as AI Chatbots and Mindfulness Apps, have gained traction as they expand beyon
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.15188
Publikováno v:
2023 IEEE International Conference on Bioinformatics and Biomedicine (BIBM), 2023, pp. 4848-4855
Recent works have demonstrated the effectiveness of machine learning (ML) techniques in detecting anxiety and stress using physiological signals, but it is unclear whether ML models are learning physiological features specific to stress. To address t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.15513
Socially assistive robots (SARs) have shown great promise in supplementing and augmenting interventions to support the physical and mental well-being of older adults. However, past work has not yet explored the potential of applying SAR to lower the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.03329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhou, Emily Mi
The EPA Lead and Copper Rule set action limits for lead and copper concentrations in drinking water, but accelerated corrosion of lead in distribution systems due to a galvanic connection to copper. Prior research has demonstrated that the effects of
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/43363
Autor:
Yao, Kevin1 (AUTHOR), Zhou, Emily2 (AUTHOR), Schaafsma, Evelien3,4 (AUTHOR), Zhang, Baoyi5 (AUTHOR), Cheng, Chao6,7,8 (AUTHOR) chao.cheng@bcm.edu
Publikováno v:
Cancer Medicine. Mar2023, Vol. 12 Issue 5, p5590-5602. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.