Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"ZDRAVKOVIĆ, Stefan"'
Autor:
Zdravković, Stefan1 szdravkovic034@yahoo.com, Gašević, Dragana2
Publikováno v:
European Journal of Applied Economics. Oct2024, Vol. 21 Issue 2, p19-30. 12p.
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 55, Iss 2, Pp 115-124 (2024)
The study investigates whether SCONET is a reliable and one-factor scale that can be applied to measure consumer ethnocentrism (CE) in the context of the Serbian market. Additionally, the study investigates whether there is a connection between CE me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb3cd25ff0004bc9bfc9a02623a82f03
Autor:
MACUDA, Małgorzata1 malgorzata.macuda@ue.poznan.pl, ZDRAVKOVIĆ, Stefan2 stefan.zdravkovic@filfak.ni.ac.rs
Publikováno v:
Revue Internationale des Économistes de Langue Française (RIELF). 2024, Vol. 9 Issue 1, p252-276. 25p.
Publikováno v:
Зборник Матице српске за друштвене науке / Matica Srpska Journal of Social Sciences. (183):459-476
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1070454
Publikováno v:
Tehnika, Vol 77, Iss 2, Pp 232-238 (2022)
Supervised machine learning can be an effective method of predicting a target variable, depending on current values of independent attributes, if historical data containing values of independent attributes and target variables in the past is availabl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7a9a88c1a59406f9fba9b8cfb2ade5f
Autor:
Zdravković, Stefan, Peković, Jelena
Publikováno v:
Менаџмент у хотелијерству и туризму / Hotel and Tourism Management. 9(1):27-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=963727
Autor:
Zdravković Stefan
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 52, Iss 1, Pp 12-22 (2021)
Due to the process of globalization, consumer attitudes are formed under the influence of numerous factors, which are not analyzed significantly when it comes to the company's business in the domestic market, but can have important implications when
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a18d58a3ba1f46c796e4f515ab2a83cd
Autor:
Zdravković, Stefan, Peković, Jelena
Publikováno v:
Менаџмент у хотелијерству и туризму / Hotel and Tourism Management. 8(1):69-78
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=877966
Publikováno v:
Economic Analysis. 53(2):121-132
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=936942
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.