Zobrazeno 1 - 10
of 911
pro vyhledávání: '"Z. Mari"'
Autor:
Vanessa Z. Mari, Steve Hayden
Publikováno v:
Northwest Journal of Teacher Education, Vol 18, Iss 2 (2023)
Preparing teachers to meet the needs of multilingual students is the goal of TESOL and Bilingual education programs in higher education. What these programs use to determine what these needs are can vary by location, faculty, and population of learne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2ecf42b97334263b53f08e1374a2b38
Publikováno v:
Lazio e Sabina 11. Atti del Convegno Undicesimo Incontro di Studi sul Lazio e la Sabina, pp. 236–237, Roma, 2014
info:cnr-pdr/source/autori:C. Sfameni, V. Bruni, A. Caravale, F. Campoli, F. Colosi, A. Costantini, E. Gasparini/congresso_nome:Lazio e Sabina 11. Atti del Convegno Undicesimo Incontro di Studi sul Lazio e la Sabina/congresso_luogo:Roma/congresso_data:2014/anno:2016/pagina_da:236/pagina_a:237/intervallo_pagine:236–237
info:cnr-pdr/source/autori:C. Sfameni, V. Bruni, A. Caravale, F. Campoli, F. Colosi, A. Costantini, E. Gasparini/congresso_nome:Lazio e Sabina 11. Atti del Convegno Undicesimo Incontro di Studi sul Lazio e la Sabina/congresso_luogo:Roma/congresso_data:2014/anno:2016/pagina_da:236/pagina_a:237/intervallo_pagine:236–237
Primi risultati delle campagne di scavo condotte nella villa romana di Cottanello, Rieti, coordinate da C. Sfameni (ISMA, CNR).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::e9ca7a6c5bff65d82af4e0eab9ad930e
http://www.cnr.it/prodotto/i/373517
http://www.cnr.it/prodotto/i/373517
Autor:
Bernard Wodecki
Publikováno v:
Ruch Biblijny i Liturgiczny, Vol 10, Iss 1 (1957)
—
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af665086f03d4c51be37982157c04862
Publikováno v:
Journal of Latinos and Education. :1-13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin S. Carroll, Vanessa Z. Mari
Publikováno v:
Repositorio Universidad de la Sabana
Universidad de la Sabana
instacron:Universidad de la Sabana
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 13, Iss 2 (2021)
Universidad de la Sabana
instacron:Universidad de la Sabana
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 13, Iss 2 (2021)
23 páginas This paper documents English teachers’ and advanced English students’ perspectives on the use of Spanish in the English classroom in Puerto Rico. Using qualitative data collection methods such as interviews and focus group data, the r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6b38c1a6b4e6af038389fed17feb2ce5
https://laclil.unisabana.edu.co/index.php/LACLIL/article/view/13873
https://laclil.unisabana.edu.co/index.php/LACLIL/article/view/13873
Autor:
Vanessa Z. Mari, Rachel S. G. Bower
Publikováno v:
Teaching Mathematics to English Language Learners ISBN: 9783030483548
This chapter presents an analysis of case studies of high school mathematics teachers working with an Emergent Bilingual (EB) population to examine written feedback and assessment. Studying assessment and teacher feedback allow a look at the reading,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bcab8c213366ae6428cfea2d9ca32158
https://doi.org/10.1007/978-3-030-48355-5_12
https://doi.org/10.1007/978-3-030-48355-5_12
Autor:
P. Tucci, L.E. Hernandez, Hilarión Araujo, M. De Pasquale, Z. Mari, Luis F. Hernandez, Pedro Rada, L. Betancourt, Daniel Paredes, Gerardo Ceballos
Publikováno v:
Journal of Chromatography B. :51-57
A highly sensitive method was developed to measure putrescine by micellar electrokinetic chromatography with laser induced fluorescence detection with excellent linearity in the 1 nM to 3 μM range. The technique was tested on a drop of blood from Pa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.