Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Z. Boumaaize"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S602-S603 (2024)
Introduction Stress is a significant issue among healthcare professionals and impacts both their personal well-being and the quality of care they provide. Objectives This study evaluated the prevalence of stress among healthcare professionals and in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2caad44e8654c83b3199ae98bdd3174
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S793-S794 (2024)
Introduction Burnout is a widespread problem with far-reaching implications for mental health. Recent studies on working conditions in Morocco have drawn attention to the increasing prevalence of psychosocial hazards, notably stress and burnout, in v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9abb879853394279a5ceec6411db1434
Autor:
H. Guider, F. Hadrya, M. A. Lafraxo, Z. Boumaaize, Y. El Madhi, A. Soulaymani, A. Mokhtari, H. Hami
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S678-S678 (2024)
Introduction Teachers encounter various challenges that can significantly affect their professional well-being. This issue stands as of paramount importance, for it not only wields influence over job satisfaction but also carries weighty implications
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97af6d78459a4ed89fd07822627c066f
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S547-S547 (2024)
Introduction The sudden emergence of the COVID-19 pandemic resulted in a compulsory shift to distance learning due to school closures. Consequently, all educational courses were delivered virtually. To facilitate this transition for students and edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e98a087ec42d453fa22f4eab731309fe
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S176-S176 (2024)
Introduction Recent research has identified varying levels of burnout among teachers, particularly those in training. This condition is believed to be influenced by a combination of internal factors, such as psychological characteristics, and externa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83362d5995704f3dae341ff904c9538c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdelmounaim B; Laboratory of Biology and Health, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco., Boumaaize Z; Laboratory of Informatics Systems and Optimization, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco., Elmadhi Y; Laboratory of Education, Environment and Health (EES) at CRMEF Rabat / Sale / Kenitra, Morocco., Hami H; Laboratory of Biology and Health, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco., Soulaymani A; Laboratory of Biology and Health, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco., Darif H; Laboratory of Biology and Health, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco.
Publikováno v:
Journal of education and health promotion [J Educ Health Promot] 2022 Apr 28; Vol. 11, pp. 138. Date of Electronic Publication: 2022 Apr 28 (Print Publication: 2022).