Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Z Mestre"'
Autor:
T.L. Richards, T.J. Grabowski, P. Boord, K. Yagle, M. Askren, Z. Mestre, P. Robinson, O. Welker, D. Gulliford, W. Nagy, V. Berninger
Publikováno v:
NeuroImage: Clinical, Vol 8, Iss C, Pp 408-421 (2015)
Based on comprehensive testing and educational history, children in grades 4–9 (on average 12 years) were diagnosed with dysgraphia (persisting handwriting impairment) or dyslexia (persisting word spelling/reading impairment) or as typical writers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04d63ad105324bc599720bcd9c57ee87
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology. 33:703-794
Publikováno v:
Archives of Clinical Neuropsychology. 33:692-702
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yagle K; Integrated Brain Imaging Center, Department of Radiology, University of Washington, Seattle, USA., Richards T; Integrated Brain Imaging Center, Department of Radiology, University of Washington, Seattle, USA., Askren K; Integrated Brain Imaging Center, Department of Radiology, University of Washington, Seattle, USA., Mestre Z; Integrated Brain Imaging Center, Department of Radiology, University of Washington, Seattle, USA., Beers S; School of Education, Seattle Pacific University, Seattle, USA., Abbott R; Department of Educational Psychology, University of Washington, Seattle, USA., Nagy W; School of Education, Seattle Pacific University, Seattle, USA., Boord P; Integrated Brain Imaging Center, Department of Radiology, University of Washington, Seattle, USA., Berninger V; Department of Educational Psychology, University of Washington, Seattle, USA.
Publikováno v:
Journal of systems and integrative neuroscience [J Syst Integr Neurosci] 2017 Jan; Vol. 3 (1). Date of Electronic Publication: 2017 Jan 18.