Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Z Izadikhah"'
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ’Ulūm-i Pizishkī-i Shahīd Ṣadūqī Yazd, Vol 24, Iss 10, Pp 840-851 (2017)
Introduction: Tension-type headache is a common psychosomatic disease with physical and psychological symptoms causes impairment in different lives. As stress and emotional distress are the start-up factors in different headaches, emotion regulation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9af2f91d9154833b3bbdeee869884d0
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ’Ulūm-i Pizishkī-i Shahīd Ṣadūqī Yazd, Vol 22, Iss 5, Pp 1481-1494 (2014)
Introduction: Development of emotional schemas is regarded as one of the long term effects of child abuse and neglect. Therefore, the present study aimed to investigate the effect of Emotional Schema Therapy on emotional schemas of female victims of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab7b64dcfa9d456c988dbc5c8f39cc91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری, Vol 4, Iss 2, Pp 103-118 (2014)
Early maladaptive schema is assumed to be a disrupting factor for quality of life. Yet, the mechanism of this vulnerability is not well known. The purpose of this study was to investigate the characteristic of emotional intelligence and coping strate
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.