Zobrazeno 1 - 10
of 348
pro vyhledávání: '"Zúñiga, Miguel"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 4, pp. 406-423.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-11-2022-5709
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 2, pp. 196-212.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-08-2022-5547
Autor:
Uhlmann, Jeffrey, Zuniga, Miguel R.
This paper presents the Cascaded Metric Tree (CMT) for efficient satisfaction of metric search queries over a dataset of N objects. It provides extra information that permits query algorithms to exploit all distance calculations performed along each
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.10900
Publikováno v:
In Structural Safety September 2024 110
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2023, Vol. 40, Issue 7, pp. 983-1001.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-07-2020-3951
Autor:
Rodriguez, Anita G., Madadi, Rozbeh, Blaugrund, Erin Baca, Acharya, Ram N., Idowu, O. John, Zúñiga, Miguel Ángel, Torres, Ivonne M.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2023, Vol. 40, Issue 7, pp. 869-883.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-03-2022-5273
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 35, Issue 9, pp. 2300-2316.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-01-2022-0078
Autor:
Lagos-Zúñiga, Miguel1,2,3 (AUTHOR), Balmaceda-Huarte, Rocío4,5,6 (AUTHOR), Regoto, Pedro7 (AUTHOR), Torrez, Limbert8 (AUTHOR), Olmo, Matías4,5,6 (AUTHOR), Lyra, André7 (AUTHOR), Pareja-Quispe, David7,9 (AUTHOR), Bettolli, María Laura4,5,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Climate Dynamics. Jun2024, Vol. 62 Issue 6, p4541-4562. 22p.
Autor:
El Amri, Mohamed Reda, Helbert, Céline, Munoz Zuniga, Miguel, Prieur, Clémentine, Sinoquet, Delphine
Publikováno v:
In Physica D: Nonlinear Phenomena December 2023 455
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.