Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Zúñiga, Denisse"'
Autor:
Zúñiga, Denisse, Echeverría, Guadalupe, Nitsche, Pía, Pedrals, Nuria, Rigotti, Attilio, Sirhan, Marisol, Puschel, Klaus, Bitran, Marcela
Publikováno v:
In Educación Médica January-February 2024 25(1)
Autor:
Campos, Mauricio, Lira, María Jesús, Mery, Pamela, Calderón, Maribel, Sepúlveda, Macarena, Pimentel, Fernando, Zúñiga, Denisse
Publikováno v:
In International Journal of Surgery Open June 2022 43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bitran, Marcela, Zúñiga, Denisse, Pedrals, Nuria, Echeverría, Guadalupe, Vergara, Claudia, Rigotti, Attilio, Puschel, Klaus
Publikováno v:
Revista médica de Chile, Volume: 147, Issue: 4, Pages: 510-517, Published: APR 2019
Background: The burnout syndrome affects more than half of students and professionals involved in healthcare worldwide and is characterized by emotional exhaustion, depersonalization and a low perception of self-efficacy. Several studies indicate tha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______614::a3a993e515c535cccd12800ba69be06d
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872019000400510&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872019000400510&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Revista médica de Chile, Volume: 146, Issue: 7, Pages: 854-861, Published: JUL 2018
Background: Throughout medical education, students are gradually incorporated into authentic clinical practice scenarios. Aim: To describe the use of clinical learning strategies by Chilean students and compare them according to sex and year of train
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______614::e22ca548a83bc1d222c5d9231c3eeb0b
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872018000700854&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872018000700854&lng=en&tlng=en
Autor:
Zúñiga, Denisse, Leiva, Isabel, Calderón, Maribel, Tomicic, Alemka, Padilla, Oslando, Riquelme, Arnoldo, Bitran, Marcela
Publikováno v:
Revista médica de Chile, Volume: 143, Issue: 11, Pages: 1395-1404, Published: NOV 2015
Background: Teaching methods of the undergraduate medical curriculum change considerably from the first years to clinical training. Clinical learning occurs in complex and varied scenarios while caring for patients. Students have to adapt their learn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______614::7d9a5469890a9e3be9ffbd184cc3d4ac
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872015001100004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872015001100004&lng=en&tlng=en
Autor:
Bitran, Marcela, Padilla, Oslando, Zúñiga, Denisse, Leiva, Isabel, Calderón, Maribel, Riquelme, Arnoldo
Publikováno v:
Revista médica de Chile, Volume: 143, Issue: 10, Pages: 1295-1305, Published: OCT 2015
Background: Upon the beginning of pre-clerkship years, medical students must develop strategies to learn from experience and to improve their relational skills to communicate with patients. Aim: To develop an instrument to identify the strategies use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______614::2d5328d68999ac685071d17899edec76
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872015001000008&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872015001000008&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.