Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Zäske, Romi"'
Autor:
Zäske, Romi1,2,3 (AUTHOR) romi.zaeske@med.uni-jena.de, Kaufmann, Jürgen M.2 (AUTHOR), Schweinberger, Stefan R.2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Apr2023, Vol. 13 Issue 4, p637. 19p.
Autor:
Zäske, Romi, Limbach, Katharina, Schneider, Dana, Skuk, Verena G., Dobel, Christian, Guntinas-Lichius, Orlando, Schweinberger, Stefan R.
Publikováno v:
In Neuropsychologia 31 July 2018 116 Part B:215-227
Publikováno v:
In Cortex September 2017 94:100-112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zäske, Romi
Research Questions 1. Is the negative correlation between perceived vocal attractiveness and deviation-based (DEV) distinctiveness in unfamiliar voices (Zäske, Schweinberger, & Skuk, 2018, June 29) an artifact of the recording procedure? Specificall
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cab1d5ddb2ed9700c6a6585bed25ea3e
Autor:
Zäske, Romi, Humble, Denise, Mayer, Axel, Dobel, Christian, Schweinberger, Stefan, Jesgarzewsky, Tim
The JVLMT is a 22 min- standardized voice memory test with a learning phase, a repetition phase and a testing phase. Participants learn 8 voice identities which they later have to recognize among 2 foils (3-alternative forced-choice task). The testin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2aed3a8c2c7bb2eb8e52490df9984f09
The Jena Speaker Set (JESS) is a standardized database of sound files containing various voice stimuli from 120 unfamiliar speakers. The JESS is freely available to the scientific community for non-profit research purposes and has been developed and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d2e064262e7d2441d2c8e0f78d25bcea
Publikováno v:
In Acta Psychologica November 2013 144(3):583-593