Zobrazeno 1 - 10
of 288
pro vyhledávání: '"Z, Marshman"'
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 20, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
Abstract Objectives This study develops an adolescent value set for a child-centred dental caries-specific measure of oral health-related quality of life (OHRQoL) based upon CARIES-QC (Caries Impacts and Experiences Questionnaire for Children). This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f43c40696c9f41fa9fca4f6ae9b7b777
Autor:
Robert M West, Sue Pavitt, Rosemary McEachan, Faye Wray, Jenny Owen, Kara A Gray-Burrows, Erin Giles, Ieva Eskyte, Amrit Bhatti, Tim Zoltie, Z Marshman, Peter F Day
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 12, Iss 10 (2022)
Objectives To conduct an early-phase feasibility study of an oral health intervention, Health visitors delivering Advice on Britain on Infant Toothbrushing (HABIT), delivered by Health Visitors to parents of children aged 9–12 months old.Design A m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cddb71abb87e46bbb6ba1abdd52af896
Autor:
Erin Giles, K. A. Gray-Burrows, A. Bhatti, L. Rutter, J. Purdy, T. Zoltie, S. Pavitt, Z. Marshman, R. West, P. F. Day
Publikováno v:
BMC Oral Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-13 (2021)
Abstract Background Tooth decay (caries) is a significant health burden in young children. There is strong evidence for the benefits of establishing appropriate home-based oral health behaviours in early childhood. Dental teams are well placed to pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2b604dbda3944deb7c29cceca244621
Publikováno v:
BMC Oral Health, Vol 19, Iss 1, Pp 1-15 (2019)
Abstract Background Economic evaluations provide policy makers with information to facilitate efficient resource allocation. To date, the quality and scope of economic evaluations in the field of child oral health has not been evaluated. Furthermore,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee6e5830b6544e85b905c3217da779d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.