Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Yuwono, Joko"'
Today, children with disabilities continue to be one of the most disadvantaged social groups and experience barriers to access and full participation in education in Indonesia. This policy note reviews the current status of Inclusive Education (IE) i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::3a14749797655bfd6fb84f082996c0ee
http://documents.worldbank.org/curated/undefined/535361634052935364/Embracing-Diversity-and-Inclusion-in-Indonesian-Schools-Challenges-and-Policy-Options-for-the-Future-of-Inclusive-Education
http://documents.worldbank.org/curated/undefined/535361634052935364/Embracing-Diversity-and-Inclusion-in-Indonesian-Schools-Challenges-and-Policy-Options-for-the-Future-of-Inclusive-Education
Autor:
Rosli, Zareena, Shahbodin, Faaizah, Yuwono, Joko, Gunarhadi, Gunarhadi, Yusuf, Munawir, Supratiwi, Mahardika
Publikováno v:
Journal of Namibian Studies; 2023 Supplement, Vol. 33, p1507-1520, 14p
Autor:
Che Ku Mohd, Che Ku Nuraini, Shahbodin, Faaizah, Azman, Farah Nadia, Yuwono, Joko, Gunarhadi, Gunarhadi, Yusuf, Munawir, Supratiwi, Mahardika
Publikováno v:
Journal of Namibian Studies; 2023 Supplement, Vol. 33, p1434-1450, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.