Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Yuksel, Saziye"'
We introduce the concept of a soft ditopological space as the "soft generalization" of the concept of a ditopological space as it is defined in the papers by L.M. Brown and co-authors, see e.g. L. M. Brown, R. Erturk, S. Dost, Ditopological texture
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1511.07778
Theories of rough sets and soft sets are powerful mathematical tools for modelling various types of vagueness. Hybrid model combining a rough set with a soft set which is called soft rough set proposed by Feng et al. [3] in 2010. In this paper, we st
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1503.07896
Publikováno v:
Filomat, 2016 Jan 01. 30(1), 209-222.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24898426
Publikováno v:
In Applied Mathematics and Computation 2011 218(3):1142-1146
WOS: 000505068300010
In this work, we focus on fuzzy soft quasi separation axioms and give some new results about the concept of quasi coincidence with fuzzy soft sets defined in [17]. Further, we give relations between fuzzy soft quasi Ti- (i =
In this work, we focus on fuzzy soft quasi separation axioms and give some new results about the concept of quasi coincidence with fuzzy soft sets defined in [17]. Further, we give relations between fuzzy soft quasi Ti- (i =
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4883::5a3d2096a5c02dac94728a1398ab70f5
https://hdl.handle.net/20.500.12395/38547
https://hdl.handle.net/20.500.12395/38547
Publikováno v:
TWMS Journal of Applied & Engineering Mathematics; 2020, Vol. 10 Issue 1, p102-110, 9p
Autor:
Keskin, Aynur1 akeskin@email.selcuk.edu.tr, Yuksel, Saziye2 syuksel@selcuk.edu.tr, Noiri, Takashi3 t.noiri@nifty.com
Publikováno v:
Communications Series A1 Mathematics & Statistics. 2007, Vol. 56 Issue 1, p33-40. 8p.
Publikováno v:
New Trends in Mathematical Sciences; 2019, Vol. 7 Issue 1, p102-112, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.