Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Yucel, Fatma"'
© 2022 IEEE.In this study, it is suggested to use artificial intelligence assisted fuzzy logic based LMS (F-LMS) algorithm to improve the performance of single carrier (SC) underwater acoustic communication (UWAC) systems in multipath underwater aco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10012::1e4f43dafbd5716f969677dacd23e260
https://avesis.kayseri.edu.tr/publication/details/015cd615-b08a-43f9-b5f9-5822ca18c8c8/oai
https://avesis.kayseri.edu.tr/publication/details/015cd615-b08a-43f9-b5f9-5822ca18c8c8/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eren, Necmi, Gursu, Meltem, Cebeci, Egemen, Turkmen, Aydin, Yeter, Hasan Haci, Seyahi, Nurhan, Piskinpasa, Serhan Vahit, Ersoy, Alpaslan, Basturk, Taner, Sahin, Gulizar Manga, Yucel, Fatma Sibel Kocak, Genc, Ahmed Bilal, Sahin, Garip, Ulu, Memnune Sena, Soyhan, Merve, Kultigin Turkmen, Ozberk, Sumeyra, Elcioglu, Omer, Altunoren, Orcun, Sahin, Idris, Kutlay, Sim, Ustundag, Sedat, Kalender, Betul, Dede, Fatih, Altun, Bulent
Publikováno v:
Web of Science
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6caa9ccf63f5a3b8c59e46c2c499715a
http://hdl.handle.net/20.500.12645/20509
http://hdl.handle.net/20.500.12645/20509
Autor:
Zara, Ayten1 (AUTHOR) ayten.zara@bilgi.edu.tr, Yucel, Fatma Gokce2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Klinik Psikiyatri Dergisi. 2017, Vol. 20 Issue 2, p76-83. 8p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.