Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Yu, Zhiqiu"'
Learning from videos is an emerging research area that enables robots to acquire skills from human demonstrations, such as procedural videos. To do this, video-language models must be able to obtain structured understandings, such as the temporal seg
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.18773
3DMM conditioned face generation has gained traction due to its well-defined controllability; however, the trade-off is lower sample quality: Previous works such as DiscoFaceGAN and 3D-FM GAN show a significant FID gap compared to the unconditional S
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.13460
Autor:
Wang, Shuxin, Yu, Zhiqiu, Qin, Jiajun, Chen, Guoyi, Liu, Yongjie, Fan, Shuaiwei, Ma, Chao, Yao, Fang, Cui, Hongsen, Zhou, Shun, Dong, Kailian, Lin, Qianqian, Tao, Chen, Gao, Feng, Ke, Weijun, Fang, Guojia
Publikováno v:
In Science Bulletin 30 July 2024 69(14):2231-2240
Autor:
Chen, Guoyi, Wang, Shuxin, Yu, Zhiqiu, Dong, Chaomin, Jia, Peng, Pu, Dexin, Dong, Kailian, Cui, Hongsen, Fang, Hongyi, Wang, Chen, Gao, Ruimin, Yao, Fang, Ke, Weijun, Li, Gang, Fang, Guojia
Publikováno v:
In Science Bulletin October 2024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, Yongjie, Wang, Cheng, Chen, Guoyi, Wang, Shuxin, Yu, Zhiqiu, Wang, Ti, Ke, Weijun, Fang, Guojia
Publikováno v:
In Science Bulletin 30 May 2023 68(10):1017-1026
Autor:
Dao, Son V. T.1 (AUTHOR) dvtson@hcmiu.edu.vn, Yu, Zhiqiu2 (AUTHOR), Tran, Ly V.1 (AUTHOR), Phan, Phuc N. K.1 (AUTHOR), Huynh, Tri T. M.3 (AUTHOR), Le, Tuan M.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Diagnostics (2075-4418). Aug2022, Vol. 12 Issue 8, p1980-N.PAG. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.