Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Yu, Joanna"'
FAIIR: Building Toward A Conversational AI Agent Assistant for Youth Mental Health Service Provision
Autor:
Obadinma, Stephen, Lachana, Alia, Norman, Maia, Rankin, Jocelyn, Yu, Joanna, Zhu, Xiaodan, Mastropaolo, Darren, Pandya, Deval, Sultan, Roxana, Dolatabadi, Elham
The world's healthcare systems and mental health agencies face both a growing demand for youth mental health services, alongside a simultaneous challenge of limited resources. Here, we focus on frontline crisis support, where Crisis Responders (CRs)
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.18553
Autor:
Hawley, Steve, Yu, Joanna, Bogetic, Nikola, Potapova, Natalia, Wakefield, Chris, Thompson, Mike, Kloiber, Stefan, Hill, Sean, Jankowicz, Damian, Rotenberg, David
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 23, Iss 5, p e25656 (2021)
BackgroundThe delivery of standardized self-report assessments is essential for measurement-based care in mental health. Paper-based methods of measurement-based care data collection may result in transcription errors, missing data, and other data qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06d18fa9c9094893ababa95c31677279
Autor:
Yu, Joanna
Thesis (Ph. D.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Chemical Engineering, 2005.
Includes bibliographical references.
Polycyclic aromatic molecules, including polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs) have attracted considerable a
Includes bibliographical references.
Polycyclic aromatic molecules, including polycyclic aromatic hydrocarbons (PAHs) have attracted considerable a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/33715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Public Affairs Education, 2011 Oct 01. 17(4), 569-584.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23036127
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.