Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Yovanoff, Paul"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2020 Sep 01. 55(3), 290-302.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27077921
Autor:
Otaiba, Stephanie Al, Baker, Kristi, Lan, Patrick, Allor, Jill, Rivas, Brenna, Yovanoff, Paul, Kamata, Akihito
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2019 Apr 01. 69(1), 34-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48691697
Autor:
Small, David, Simons, Anne, Yovanoff, Paul, Silva, Susan, Lewis, Cara, Murakami, Jessica, March, John
Publikováno v:
Journal of Abnormal Child Psychology; 20240101, Issue: Preprints p1-14, 14p
Publikováno v:
Adult Literacy Education: The International Journal of Literacy, Language & Numeracy; Fall2023, Vol. 5 Issue 3, p22-39, 18p
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2007 Aug 01. 32(4), 254-266.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23890683
Autor:
NOELL, JOHN, ROHDE, PAUL, OCHS, LINDA, YOVANOFF, PAUL, ALTER, MIRIAM J., SCHMID, SCOTT, BULLARD, JANICE, BLACK, CAROLYN
Publikováno v:
Sexually Transmitted Diseases, 2001 Jan 01. 28(1), 4-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44965396
Stopping rules for fixed-form tests with graduated item difficulty are intended to stop administration of a test at the point where students are sufficiently unlikely to provide a correct response following a pattern of incorrect responses. Although
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5dd017ff41f5f44f9c2c193e2cb7470