Zobrazeno 1 - 10
of 145
pro vyhledávání: '"Youth civic engagement"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gallagher, Kathleen
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2018 Jan 01. 41(1), 1-23.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90019778
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miriam Billig
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 6, Iss 1 (2019)
This study examines the influence processes of a program that incorporated youth into community emergency teams (CETs), exploring the overall repercussions from a holistic point of view. The study was based on participant observation and in-depth int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eee0ed8b50ca40eb9b214872226a1382
Autor:
Le, Trang U.
Thesis advisor: Jacqueline V. Lerner
In the United States, young people have the power to change the country, and they are exercising this power every day in many different ways (Center for Information and Research on Civic Learning and Engageme
In the United States, young people have the power to change the country, and they are exercising this power every day in many different ways (Center for Information and Research on Civic Learning and Engageme
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:110064
Autor:
Wegemer, Christopher M.
Publikováno v:
Journal of Youth and Adolescence
Scholars acknowledge that friends shape youth civic engagement, but the relative contribution of peer influence and critical beliefs to civic behaviors has yet to be disaggregated. Informed by sociopolitical development and critical consciousness the