Zobrazeno 1 - 10
of 379
pro vyhledávání: '"Youngstrom, EA"'
Autor:
Frazier, TW, Uljarevic, Mirko, Ghazal, I, Klingemier, EW, Langfus, J, Youngstrom, EA, Aldosari, M, Al-Shammari, H, El-Hag, S, Tolefat, M, Ali, M, Al-Shaban, FA
The primary objectives of this study were to evaluate the structure and age-related stability of social attention in English and Arabic-speaking youth and to compare social attention between children with autism spectrum disorder (ASD), other develop
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1167a99708664438887aa674e507636b
Background: Restricted and repetitive behaviors (RRB) in autism spectrum disorder (ASD) encompass several distinct domains. However, commonly used general ASD measures provide broad RRB scores rather than assessing separate RRB domains. The main obje
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7e54adc2de723b0b17f3f6a0f18ffb17
Autor:
Jensen, Ps, Youngstrom, Ea, Steiner, H, Findling, Rl, Meyer, Re, Malone, Rp, Carlson, Ga, Coccaro, Ef, Aman, Mg, Blair, J, Dougherty, D, Ferris, C, Flynn, L, Green, E, Hoagwood, K, Hutchinson, J, Laughren, T, Leve, Ld, Novins, Dk, Vitiello, Benedetto
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::ab862530e31076b5840e5a8d7f88b24f
http://hdl.handle.net/2318/1646376
http://hdl.handle.net/2318/1646376
Autor:
Versace, A, Ladouceur, CD, Graur, S, Acuff, HE, Bonar, LK, Monk, K, McCaffrey, A, Yendiki, A, Leemans, A, Travis, MJ, Diwadkar, VA, Holland, SK, Sunshine, JL, Kowatch, RA, Horwitz, SM, Frazier, TW, Arnold, LE, Fristad, MA, Youngstrom, EA, Findling, RL, Goldstein, BI, Goldstein, T, Axelson, D, Birmaher, B, Phillips, ML
Publikováno v:
Neuropsychopharmacology; October 2018, Vol. 43 Issue: 11 p2212-2220, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.