Zobrazeno 1 - 10
of 26 167
pro vyhledávání: '"Young graduates"'
Publikováno v:
M@n@gement. 2024, Vol. 27 Issue 2, p31-49. 19p.
Publikováno v:
M@n@gement, Vol 27, Pp 1-19 (2024)
Organisational absurdity is an emerging field of study in management sciences. Often described in conceptual terms in the existing literature as a loss of meaning arising from the collapsing frontiers of rationality, there have been few attempts to e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef0077d073d641d9a68f5d21425dbbe0
Autor:
Edith Faure MEFEUTO, Vandelin MGBWA
Publikováno v:
Analele Universităţii din Craiova. Psihologie, Pedagogie, Vol 45, Iss 1, Pp 208-221 (2023)
This article analyzes the impact of factors inherent to the orientation modalities on the professional insertion of young graduates in the job market. Although university institutions believe that they are providing young graduates with adequate tra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50a9b77ce3db48cfb67cfd188ff1f65f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amin, Hanudin1 hanudin@ums.edu.my, Suhartanto, Dwi2, Ghazali, Mohd Fahmi3, Ali, Muhammad4, Rizal, Hamid1, Razak, Dzuljastri Abdul5
Publikováno v:
Asian Academy of Management Journal. 2023, Vol. 28 Issue 1, p213-235. 23p.
Autor:
Fónai, Mihály1 fonai.mihaly@arts.unideb.hu, Fedor, Anita R.1 fedor.anita@etk.unideb.hu
Publikováno v:
Economics & Sociology. 2023, Vol. 16 Issue 2, p107-122. 16p.
Autor:
Morris, Lisa‐Dionne1 (AUTHOR) l.d.morris@leeds.ac.uk, Abu Alghaib, Ola2 (AUTHOR), Northridge, James3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Development. Jul2022, Vol. 34 Issue 5, p964-987. 24p. 2 Black and White Photographs, 2 Diagrams, 9 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucilla Crosta, Valentina Banda
Publikováno v:
GiLE Journal of Skills Development, Vol 2, Iss 1, Pp 26-43 (2022)
The current paper presents the Italian results of the Project Erasmus + “21st Century Skills: Changing the Approach to Teaching in Higher Education” funded by the European Commission. The paper is aimed at presenting the work of Smarthink Ltd, as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f9961ee64474fd99b94fce118e88b7d