Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Young, Danielle M."'
Publikováno v:
Teaching of Psychology; Oct2024, Vol. 51 Issue 4, p396-401, 6p
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology November 2014 55:133-138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raineault, Nicole A., Beaudoin, Jonathan, Johnson, Paul, Lurton, Xavier, Vrignaud, Christophe, Pacault, Anne, Gates, Timothy, Yearta, Marisa, Augustin, Jean-Marie, Floc’h, Henri, Duduyer, Sarah, Le Gall, Yves, Cordes, Erik E., Berlet, Samantha P., Cardman, Zena, Dannenberg, Richard, Demopoulos, Amanda W.J., Georgian, Samuel E., King, D. Caleb, McKean, Danielle L., Young, Danielle M., Ramos, Dannise Ruiz, Irion, Jack, Cantelas, Frank, Delgado, James, Borgens, Amy, Hanselmann, Frederick, Horrell, Christopher, Kiene, William, Gittings, Steve, Brennan, Michael L., Caporaso, Alicia, Marzin, Catherine, Wagner, Jamie, Van Dover, Cindy, Bell, Katherine L.C., Marsh, Leigh, German, Chris, John, Barbara, Cheadle, Michael, Vecchione, Mike, Amon, Diva, Ball, Bernard, Copley, Jon, Smart, Clara, Fuller, Sarah A., Phillips, Brennan T., Cantner, Kathleen, Auscavitch, Steven, Ballard, Robert D., Brink, Uri ten, Coleman, Dwight F., Chaytor, Jason, Armstrong, Roy, Garcia-Moliner, Graciela, Andrews, Brian, Chastain, Roger, Rodrigue, Katherine, Mercier-Gingras, Mathieu, Carey, Steven, Sparks, Stephen, Stinton, Adam, Ausubel, Jesse, Siu, Nam, Fandel, Christina, Graham, Omari, Ramsingh, Hannah, Blake, Ruth, Roman, Christopher, Dondin, Frederic, Miloslavich, Patricia, Gobin, Judith, Seibel, Brad, Bell, Richard, Connally, Patrick, Wishner, Karen, Trembanis, Arthur C., Davis, Dan, Fundis, Allison, Schmidt, Val, DuVal, Carter, Ballard, W. Benjamin, Cornwell, Kelsey, Faas, Daniel, Duman, Muhammet, Turanlı, Tufan
Publikováno v:
Oceanography, 2014 Mar 01. 27(1), 24-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27218080
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-top-10.1177_00986283221127384 for Initial Evidence for Shifting Race Essentialism Beliefs in the Classroom by Danielle M. Young, Leigh S. Wilton, and Kristina Howansky in Teaching of Psychology
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9f21166d448fbefebbee70645bf7e0c5
Autor:
Gomez, Eric M.1 emgomez@uw.edu, Young, Danielle M.2, Preston, Alexander G.1, Wilton, Leigh S.3, Gaither, Sarah E.4, Kaiser, Cheryl R.1
Publikováno v:
Self & Identity. Mar2019, Vol. 18 Issue 2, p103-125. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Analyses of Social Issues & Public Policy. Dec2016, Vol. 16 Issue 1, p392-416. 25p.