Zobrazeno 1 - 10
of 339
pro vyhledávání: '"Young, DM"'
Publikováno v:
Young, David; Yamashita, K; Yotsuyanagi, T; Yamauchi, M; & Young, DM. (2014). Klotho mice: a novel wound model of aged skin.. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0hq2x320
BACKGROUND: As the elderly population continues to expand, it becomes increasingly important to develop treatments to improve wound healing in the elderly. One problem limiting the research is the lack of appropriate animal models for wound healing i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::9829bc950dbada195e1a9f1a12ec11f2
http://www.escholarship.org/uc/item/0hq2x320
http://www.escholarship.org/uc/item/0hq2x320
Autor:
Young, David, Jan, Lily, Jan, Yuh, Yang, SB, Lee, HY, Young, DM, Tien, AC, Rowson-Baldwin, A, Shu, YY, Jan, YN, Jan, LY
Publikováno v:
Young, David; Jan, Lily; Jan, Yuh; Yang, SB; Lee, HY; Young, DM; et al.(2012). Rapamycin induces glucose intolerance in mice by reducing islet mass, insulin content, and insulin sensitivity. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8zd5w0zf
Rapamycin, a specific inhibitor for mTOR complex 1, is an FDA-approved immunosuppressant for organ transplant. Recent developments have raised the prospect of using rapamycin to treat cancer or diabetes and to delay aging. It is therefore important t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::01a978b2a18480d8f6d185eb2f67e6c9
http://www.escholarship.org/uc/item/8zd5w0zf
http://www.escholarship.org/uc/item/8zd5w0zf
Publikováno v:
Psychiatric Services. 47:1390-1391
To use staff resources more efficiently, a community mental health center in South Carolina initiated an eight-session modular psychoeducational and group therapy program with a classroom format. Groups were composed of three to 12 patients with the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.