Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Yoshizaki, Yuki"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yokoyama, Yuki, Takahashi, Nozomu, Nakamura, Emiko, Chikurinji, Takeshi, Gondo, Atsuko, Terauchi, Daisuke, Moriyasu, Naomi, Nagayama, Hiroshi, Tonoko, Kaori, Yoshizaki, Yuki
Publikováno v:
学部・附属学校共同研究紀要. 48:15-24
In this study, the authors aimed to develop lessons in which diversity, collaboration , and authentic learning are ensured through children’s cooperative involvement in a special class for students with intellectual disabilities. The authors framed
Autor:
Shimada, Keiki, Katagiri, Daisuke, Kato, Aika, Nunose, Naoto, Sato, Motohiko, Katayama, Yuri, Terakawa, Kanako, Niikura, Takahito, Sakamoto, Emi, Yoshizaki, Yuki, Suzuki, Minami, Fukaya, Takashi, Tamaki, Takeshi, Takano, Hideki
Additional file 1: Figure S1. Based on the Japanese guidelines for the management and treatment of generalized pustular psoriasis [2], the patient was classified as severe (11–17), with a skin severity score of 8 (0–9) and a clinical and laborato
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::63250e97fe40ee45c48fab965bd94fb0
Autor:
Shimada, Keiki, Katagiri, Daisuke, Kato, Aika, Nunose, Naoto, Sato, Motohiko, Katayama, Yuri, Terakawa, Kanako, Niikura, Takahito, Sakamoto, Emi, Yoshizaki, Yuki, Suzuki, Minami, Fukaya, Takashi, Tamaki, Takeshi, Takano, Hideki
Publikováno v:
Renal Replacement Therapy; 9/30/2022, Vol. 8 Issue 1, p1-7, 7p
Autor:
Takahashi, Nozomu, Enjoji, Sachiko, Chikurinji, Takeshi, Gondo, Atsuko, Terauchi, Daisuke, Moriyasu, Naomi, Nagayama, Hiroshi, Fukuda, Rintaro, Yoshizaki, Yuki
In this study, the authors aimed to develop lessons in which diversity and collaboration were ensured through children's cooperative involvement in a special class for students with intellectual disabilities. To bring out unique modes of expression f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2d3d1d7daeceb5089c7581c2b183fc78
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00049562
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00049562
Autor:
Asakura, Atsushi, Fukazawa, Seiji, Matsuura, Taketo, Matsumiya, Nagako, Izumi, Saki, Kido, Natsumi, Kondo, Hideki, Shiota, Sae, Takaki, Katsumi, Nakayama, Takashi, Hatakeyama, Aya, Bito, Fumiya, Fukuda, Rintaro, Furukawa, Eri, Munemoto, Chizu, Yoshizaki, Yuki
This paper reports on the 11th overseas teaching practicum in the U.S. 12 students joined this year’s program and they observed and conducted lessons in English in three local public schools in North Carolina after careful and repeated preparation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f50681bc2ad75d33738313184ec475d8
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00045467
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00045467
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.