Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Yoon, Mahn Hee"'
Autor:
Yoon, Mahn Hee, Yoon, David J.
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 7, pp. 2666-2690.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-07-2018-0592
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yoon, Mahn Hee, Suh, Jaebeom *
Publikováno v:
In Journal of Business Research 2003 56(8):597-611
Publikováno v:
Proceedings of the 1996 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference; 2015, p101-104, 4p
Effects of contact employee supports on critical employee responses and customer service evaluation.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing. 2004, Vol. 18 Issue 5, p395-412. 18p.