Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Yoon, Mahn Hee"'
Autor:
Yoon, Mahn Hee, Yoon, David J.
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2019, Vol. 31, Issue 7, pp. 2666-2690.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-07-2018-0592
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yoon, Mahn Hee, Suh, Jaebeom *
Publikováno v:
In Journal of Business Research 2003 56(8):597-611
Publikováno v:
Proceedings of the 1996 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference; 2015, p101-104, 4p
Autor:
Sánchez-Hernández, María Isabel1 (AUTHOR) isanchez@unex.es
Publikováno v:
Administrative Sciences (2076-3387). Oct2024, Vol. 14 Issue 10, p260. 22p.
Effects of contact employee supports on critical employee responses and customer service evaluation.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing. 2004, Vol. 18 Issue 5, p395-412. 18p.
Autor:
Johnson, Jeff S.1 (AUTHOR) johnsonjs@umkc.edu, Jaramillo, Fernando2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Jun2017, Vol. 37 Issue 2, p134-152. 19p.
Autor:
Johnson, Jeff S.1 (AUTHOR) johnsonjs@umkc.edu
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Fall2014, Vol. 34 Issue 4, p302-317. 16p. 4 Black and White Photographs, 5 Charts.
Publikováno v:
Journal of Risk & Financial Management; Jul2021, Vol. 14 Issue 7, p1-19, 19p
Autor:
Mosleh, Abdolmajid1 Mosleh@pgu.ac.ir, Bouzanjani, Ahmad Allahyari2
Publikováno v:
New Marketing Research Journal. Winter2014, Vol. 3 Issue 4, p319-335. 17p.