Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Yoneda, Julliane D."'
Autor:
Ferreira, Vitor F., Leal, Katia Z., Lindgren, Eric B., de Oliveira, Mara R.P., de Souza, Maria Celia B.V., Vasconcelos, Thatyana R.A., Wardell, James L., Wardell, Solange M.S.V., Yoneda, Julliane D.
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 5 November 2013 1051:299-309
Autor:
Lindgren, Eric B., Yoneda, Julliane D., Leal, Katia Z., Nogueira, Antônio F., Vasconcelos, Thatyana R.A., Wardell, James L., Wardell, Solange M.S.V.
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 27 March 2013 1036:19-27
Autor:
Yoneda, Julliane D., Velloso, Marcia Helena R., Leal, Kátia Z., Azeredo, Rodrigo B. de V., Sugiura, Makiko, Albuquerque, Magaly G., Santos, Fernanda da C., Souza, Maria Cecília B.V. de, Cunha, Anna Claudia, Seidl, Peter R., Alencastro, Ricardo B. de, Ferreira, Vitor F.
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 2011 985(1):1-4
Publikováno v:
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 11 (2021); 1-23
Revista Docência do Ensino Superior; v. 11 (2021); 1-23
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Revista Docência do Ensino Superior; v. 11 (2021); 1-23
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
With the covid-19 pandemic and the need to implement remote learning, several strategies have been developed in order to minimize the damage caused to the teaching-learning process. In this context, this work presents the development and implementati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::c86e650e066636c9b2acf745ac3940cf
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/34550
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/34550
Publikováno v:
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 8 No. 2 (2018); 60-77
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 8 Núm. 2 (2018); 60-77
Revista Docência do Ensino Superior; v. 8 n. 2 (2018); 60-77
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 8 Núm. 2 (2018); 60-77
Revista Docência do Ensino Superior; v. 8 n. 2 (2018); 60-77
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
This article presents an experience report about a proposal of an integrated didactic sequence involving General Chemistry and Introduction to Computing disciplines, for first semester students of undergraduate courses in Chemistry. The activities we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::e56d1149aa8cd0775c59e0f0d1afe398
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/2519
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/2519
Autor:
Lindgren, Eric B., de Brito, Monique A., Vasconcelos, Thatyana R.A., de Moraes, Manuel O., Montenegro, Raquel C., Yoneda, Julliane D., Leal, Kátia Z.
Publikováno v:
In European Journal of Medicinal Chemistry 30 October 2014 86:12-16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.