Knihovna AV ČR, v. v. i.
  • Odhlásit
  • Přihlášení
  • Jazyk
    • English
    • Čeština
  • Instituce
    • Knihovna AV ČR
    • Souborný katalog AV ČR
    • Archeologický ústav Brno
    • Archeologický ústav Praha
    • Astronomický ústav
    • Biofyzikální ústav
    • Botanický ústav
    • Etnologický ústav
    • Filosofický ústav
    • Fyzikální ústav
    • Fyziologický ústav
    • Geofyzikální ústav
    • Geologický ústav
    • Historický ústav
    • Masarykův ústav
    • Matematický ústav
    • Orientální ústav
    • Psychologický ústav
    • Slovanský ústav
    • Sociologický ústav
    • Ústav analytické chemie
    • Ústav anorganické chemie
    • Ústav pro českou literaturu
    • Ústav dějin umění
    • Ústav fyziky atmosféry
    • Ústav fotoniky a elektroniky
    • Ústav fyzikální chemie J. H.
    • Ústav fyziky materiálů
    • Ústav geoniky
    • Ústav pro hydrodynamiku
    • Ústav chemických procesů
    • Ústav informatiky
    • Ústav pro jazyk český
    • Ústav jaderné fyziky
    • Ústav makromolekulární chemie
    • Ústav pro soudobé dějiny
    • Ústav přístrojové techniky
    • Ústav státu a práva
    • Ústav struktury a mechaniky hornin
    • Ústav teoretické a aplikované mechaniky
    • Ústav teorie informace a automatizace
    • Ústav výzkumu globální změny
Pokročilé vyhledávání
  • Domovská stránka
  • Vyhledávání: "Yohannes Don Bosco Doho"
  • Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno 1 - 8 of 8 pro vyhledávání: '"Yohannes Don Bosco Doho"'
1
Akademický článek
Prinsip dan Etika Komunikasi dalam Penggunaan Media Baru
Autor: Aditya Eka Putra, Yohannes Don Bosco Doho, Galuh Ayu Savitri, Latif Fianto
Publikováno v: Jurnal Nomosleca, Vol 9, Iss 2, Pp 216-231 (2023)
This research aims to describe communication principles and ethics in the use of new media. Currently, in the digital era and increasingly advanced technological developments, it has an impact on all people's lives which have now shifted and become d
Externí odkaz: https://doaj.org/article/de5d210d1baa4614bce66a82dba2e588
Zobrazit plný text záznamu
2
Akademický článek
Enhancement of Work Culture for Quality Lecturer Performance: Empirical Study
Autor: Safrudin Safrudin, Al Ghazali, Yohannes Don Bosco Doho, Moh Ali
Publikováno v: Al-Tanzim: Jurnal Manajemen Pendidikan Islam, Vol 6, Iss 3, Pp 705-715 (2022)
This study aims to determine whether there is an influence of work culture on the performance of lecturers at Poltekes Kemenkes III Jakarta. This study uses a quantitative approach through survey methods. The population sample is lecturers in four De
Externí odkaz: https://doaj.org/article/f73db209f0c540d49b9f77006bb52833
Zobrazit plný text záznamu
3
Prinsip Fairness dan Transparansi dalam Komunikasi Pemasaran sebagai Upaya Penguatan Pembangunan Ekonomi
Autor: Aditya Eka Putra, Yohannes Don Bosco Doho
Publikováno v: Jurnal Komunikasi Nusantara. 4:298-306
Marketing communication is one of the many significant aspects that must be carried out by an institution or company to market their products. There are two important principles that need to be applied in marketing communications, namely transparency
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b3c245210764c0506079ab12e63fce48
https://doi.org/10.33366/jkn.v4i2.190
Zobrazit plný text záznamu
4
The Meaning Of Halal Tourism Reviewing From Social Semiotics
Autor: Tetra Tianiafi, Yohannes Don Bosco Doho, Al Ghazali Al Ghazali
Publikováno v: Al Qalam: Jurnal Ilmiah Keagamaan dan Kemasyarakatan. 16:2319
Discourse on halal tourism appears rife in a number of communication channels. The flow of the journey of the presence of the word halal tourism is influenced by actors who play an important role in the development of tourism products in Indonesia. T
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f60ced26269bf5b52479d1f5e6a6f898
https://doi.org/10.35931/aq.v16i6.1641
Zobrazit plný text záznamu
5
'Pay-as-you-wish' Program As Marketing Communication Strategy Using SOSTAC On Indonesian MSME Business
Autor: Yasinta Dewi Pradina, Yohannes Don Bosco Doho, Syahrul Syahrul
Publikováno v: Journal of Research on Business and Tourism. 2:40
This project discusses the "Pay-as-you-wish" program as a marketing communication strategy using SOSTAC on Indonesian micro small and medium business enterprises study case in Omnivour. Omnivour, as one of the MSME brands, offers delivery affordable
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::aaf357a50714d890b2707e4fac9e12bd
https://doi.org/10.37535/104002120224
Zobrazit plný text záznamu
6
Empirical Study of Consumer Digital Piracy Behavior among Indonesian Youths
Autor: Yohannes Don Bosco Doho, Muhamad Lucky William Raharjo
Publikováno v: The International Journal of Business & Management. 8
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bc1243a83023b0e85e97203a7b6abe60
https://doi.org/10.24940/theijbm/2020/v8/i7/bm2007-019
Zobrazit plný text záznamu
7
Pengaruh Konten Instagram Ads @Luxebarbershop Terhadap Peningkatan Brand Awareness
Autor: Yohannes Don Bosco Doho, Hendi Paramitha
Publikováno v: Journal of Research on Business and Tourism. 1:119
Di era yang serba digital ini, berbagai media sosial memberikan kemudahan dan inovasi untuk bersaing di dunia bisnis demi tujuan positif yang akan dicapai serta sebagai cara baru dalam mendapatkan awareness. Salah satunya adalah Instagram ads, yang m
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c495f43b1993f1806b3f38cca20f89f3
https://doi.org/10.37535/104001220213
Zobrazit plný text záznamu
8
ANALISIS HERMENEUTIK ATAS DIALOG PADA FILM DILAN 1990 BAGI PENEGUHAN CINTA SUAMI ISTRI DI ERA MILENIAL
Autor: Yohannes Don Bosco Doho
Publikováno v: Widya Komunika. 10:94
Hermeneneutic is a theory that was originally intended to interpret scriptural texts. But over time, hermeneutics also aims to understand the various forms of text that ultimately mean as the process of changing something or situation of ignorance to
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0215d7a043be1a03e31d4e17b3187531
https://doi.org/10.20884/wk.v10i1.2573
Zobrazit plný text záznamu

Vyhledávací nástroje:

  • RSS
  • Poslat e-mailem

Upřesnit hledání

Omezení vyhledávání
Plný text Recenzováno Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
  • 2 Akademické články
  • 2 general medicine
  • 1 advertising
  • 1 bp1-253
  • 1 business
  • 1 colloid and surface chemistry
  • 1 communication. mass media
  • 1 conscience
  • 1 dialog box
  • 1 digital piracy
  • 1 empathy
  • 1 empirical research
  • 1 epistemology
  • 1 form of the good
  • 1 hermeneutics
  • 1 humility
  • 1 ignorance
  • 1 indonesian
  • 1 internet
  • 1 interpretation (philosophy)
  • 1 islam
  • 1 language
  • 1 language.human_language
  • 1 lc8-6691
  • 1 media_common
  • 1 media_common.quotation_subject
  • 1 p87-96
  • 1 physical and theoretical chemistry
  • 1 social media
  • 1 sociology
  • 1 special aspects of education
  • 2 lspr communication and business institute
  • 1 international journal of innovative research & development (globeedu)
  • 1 nurul jadid university, islamic faculty
  • 1 sekolah tinggi ilmu qur an amuntai
  • 1 unitri press
  • 1 universitas jenderal soedirman
  • 1 universitas merdeka malang
  • 1 universitas nurul jadid
  • 2 al-tanzim: jurnal manajemen pendidikan islam
  • 1 al qalam: jurnal ilmiah keagamaan dan kemasyarakatan
  • 1 jurnal komunikasi nusantara
  • 1 jurnal nomosleca
  • 1 the international journal of business & management
  • 1 widya komunika
  • 7 OpenAIRE
  • 2 Directory of Open Access Journals

Možnosti vyhledávání

  • Tematická mapa
  • Historie vyhledávání
  • Pokročilé vyhledávání

Objevte více

  • Abecední procházení

Hledáte pomoc?

  • Tipy pro vyhledávání
načítá se......