Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Yilmaz, Rabia M."'
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2020 Apr 01. 29(2), 257-271.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48741996
Autor:
Yilmaz, Rabia M., Baydas, Ozlem
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2017 Dec 01. 65(6), 1547-1567.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45018617
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baydas, Ozlem, Yilmaz, Rabia M. rabia.kufrevi@gmail.com; rkufrevi@atauni.edu.tr
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jan2018, Vol. 49 Issue 1, p137-152. 16p. 4 Diagrams, 7 Charts.
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. May2017, Vol. 48 Issue 3, p824-841. 18p. 1 Color Photograph, 2 Illustrations, 1 Diagram, 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 1 74-94
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Bu çalışmanın amacı ABD, Avrupa ve Türkiye merkezliİHAK’ların (İnternet Üzerinden Herkese Açık Ders – MOOC) yapısal olarakkarşılaştırılmasıdır. Bu amaç kapsamında belirtilen bölgelerde hizmet verenikişer adet (toplam altı
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::88c1a9ea24110527a465d1ff44ba830f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/etku/issue/52242/585662
https://dergipark.org.tr/tr/pub/etku/issue/52242/585662
Publikováno v:
Human Behavior & Emerging Technologies; Dec2021, Vol. 3 Issue 5, p1153-1171, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yilmaz, Rabia M., Baydas, Ozlem
Baydas Onlu, Ozlem/0000-0002-5812-7085 WOS: 000407186500100 …
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9647::06b26e897b15ac4404811615cbaf2297
https://hdl.handle.net/20.500.12697/3543
https://hdl.handle.net/20.500.12697/3543