Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Yi, Wenzhe"'
Autor:
Xu, Xiaoyang, Yang, Mengda, Yi, Wenzhe, Li, Ziang, Wang, Juan, Hu, Hongxin, Zhuang, Yong, Liu, Yaxin
Split Learning (SL) is a distributed learning framework renowned for its privacy-preserving features and minimal computational requirements. Previous research consistently highlights the potential privacy breaches in SL systems by server adversaries
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.04115
Publikováno v:
In Future Generation Computer Systems July 2024 156:30-41
Publikováno v:
In Journal of Network and Computer Applications September 2023 218
Autor:
Zhou, Lei1,2 (AUTHOR), Yi, Wenzhe1,3 (AUTHOR), Zhang, Zehong3,4 (AUTHOR), Shan, Xiaoting1,3 (AUTHOR), Zhao, Zitong1 (AUTHOR), Sun, Xiangshi1 (AUTHOR), Wang, Jue1,3 (AUTHOR), Wang, Hao2 (AUTHOR), Jiang, Hualiang3,4 (AUTHOR), Zheng, Mingyue3,4 (AUTHOR) myzheng@simm.ac.cn, Wang, Dangge5 (AUTHOR) dgwang@shsmu.edu.cn, Li, Yaping1,3,6 (AUTHOR) ypli@simm.ac.cn
Publikováno v:
National Science Review. Oct2023, Vol. 10 Issue 10, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Small Methods; May2023, Vol. 7 Issue 5, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, Xiaochen1,2 (AUTHOR), Zhao, Zhiwen1,2 (AUTHOR), Xu, Xiaoxuan1,2 (AUTHOR), Yi, Wenzhe1,2 (AUTHOR), Yan, Dan1,2 (AUTHOR), Wang, Dangge3 (AUTHOR) dg_wang@sjtu.edu.cn, Li, Yaping1,2,4 (AUTHOR) ypli@simm.ac.cn
Publikováno v:
Advanced Functional Materials. Oct2024, p1. 12p. 7 Illustrations.